Νέοι λογαριασμοί στην Pioneer
Η Pioneer Advertising πήρε τρεις νέους λογαριασμούς:
• Ηλεκτρικές μικροσυσκευές Burg
Η αυστριακή φίρμα Burg ξεκίνησε την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα από τον Σεπτέμβριο του 1987 και ανέθεσε το πακέτο των σημαντικότερων προϊόντων της στην Pioneer. Κινήθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου στις εφημερίδες μια καμπάνια γνωστοποίησης της εισόδου της φίρμας στην ελληνική αγορά με τον τίτλο: «Έχετε δει ποτέ… Burg». Κινήθηκε επίσης στις εφημερίδες η διαφήμιση του αερόθερμου Burg με τίτλο: «Μπορούν 2,5 λάμπες να θερμάνουν έναν χώρο 20 τ.μ.;». Το αερόθερμο Burg, λόγω του χαμηλού κόστους λειτουργίας του, γνωρίζει ήδη μεγάλη επιτυχία και στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Τέλος, κινείται αυτήν την περίοδο στα περιοδικά η καμπάνια του φούρνου μικροκυμάτων Burg με τίτλο: «Αγοράστε τον πριν από τον γείτονα» και πρόκειται να κινηθεί καμπάνια για το φίλτρο αέρος-υγραντή Burg στον οικονομικό Τύπο.

• Καλσόν Le Ton
 Με μεγάλη επιτυχία κινείται στη Βόρεια Ελλάδα η καμπάνια λανσαρίσματος ενός νέου καλσόν, που προωθείται στην αγορά του καθημερινού, φθηνού καλσόν. Η καμπάνια ξεκίνησε με ένα teaser σε αφίσες και ραδιόφωνο και ακολούθησε η κυρίως διαφήμιση σε αφίσες, περιοδικά και Ραδιόφωνο, με τίτλο «Le Ton το καλό σας καθημερινό καλσόν».

• Σαντιγί Vegetalcrem
Τον Δεκέμβριο θα κινηθεί και η καμπάνια της φυτικής σαντιγί Vegetalcrem στα περιοδικά. Η φυτική σαντιγί είναι μια νέα μορφή υποκατάστατου σαντιγί, σε μορφή ρευστή και σε συσκευασία U.H.T. με εμφανή ευκολία στη χρήση και ιδιαίτερη γνησιότητα στη γεύση.

Νοιώστε τη μαγεία της Benedictine
Ένα λικέρ με ιστορία 500 χρόνων. Η νέα ταινία της Mc Cann Erickson για την Benedictine, βασισμένη σε δημιουργική ιδέα του Βασίλη Ανδρονικίδη, είναι γεγονός που τρέχει «στον αέρα». Ένα πραγματικά «ηρωικό» γύρισμα από τον Μάνο Αρώνη και τους «κομμάντος» του, στα κάστρα της Ρόδου σε περίοδο σεισμών και άθλιων καιρικών συνθηκών. Υπεύθυνος παραγωγής από πλευράς Mc Cann Erickson είναι η Σάντρα Ψαρουδάκη.

Κυκλοφόρησε ο νέος οδηγός προϊόντων 1987
Με 624 σελίδες και εκατοντάδες στατιστικούς πίνακες, κυκλοφόρησε ο «Οδηγός Προϊόντων Ευρείας Καταναλώσεως 1987», που εκδίδεται για έβδομη φορά από τις εκδόσεις Μιχαηλίδη. Πρόκειται για μια «εγκυκλοπαίδεια» του ελληνικού εμπορίου στα είδη ευρείας καταναλώσεως, που καλύπτουν το 50% των πωλούμενων προϊόντων. Περιλαμβάνει τους κλάδους τροφίμων, ποτών, αναψυκτικών, καλλυντικών, ειδών περιποίησης και υγιεινής, απορρυπαντικών και καθαριστικών, προϊόντων νοικοκυρικού, γενικών ειδών και ειδών εξοπλισμού καταστημάτων. Για κάθε κλάδο ή σημαντικό προϊόν παρουσιάζεται η εξέλιξη παραγωγής και εισαγωγών της τελευταίας τριετίας, συνήθειες και τάσεις καταναλώσεως, η διαφημιστική δαπάνη, οι μελλοντικές εξελίξεις και ένας πλήρης κατάλογος βιομηχανιών και εισαγωγέων.

Πρόκειται για μια μοναδική εργασία, που συγκεντρώνει στοιχεία από επίσημες πηγές, από Ινστιτούτα Ερευνών και διευθυντές Μάρκετινγκ και Πωλήσεων των μεγαλύτερων εταιρειών.