Penaten, Uniroyal Scorpio στην Ted Bates
Ξεκίνησε πρόσφατα καμπάνια στον περιοδικό Τύπο της νέας σειράς παιδικών καλλυντικών της Johnson & Johnson Penaten, η διαφήμιση της οποίας ανετέθη στην Ted Bates. Επιπλέον, η γερμανική εταιρεία ελαστικών Uniroyal ανέθεσε και αυτή τον λογαριασμό της στην Ted Bates, ενώ ακολουθεί και η εταιρεία Ωμέγα, όπου ανέθεσε στην εν λόγω διαφημιστική εταιρεία την προβολή της σειράς παπουτσιών Scorpio.

Γάλα ελαφρύ και φρέσκο από τη Δέλτα
Η Δέλτα προχωρώντας δυναμικά στον χώρο των φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων πραγματοποίησε ένα ακόμη βήμα εξέλιξης, το φρέσκο παστεριωμένο γάλα ελαφρύ. Το λανσάρισμά του, άρχισε στις 10.09.1988 με μια διαφημιστική ταινία γεμάτη φρεσκάδα, ελαφράδα και ζωντάνια και με αφισοκόλληση, με μήνυμα «Ελαφρύ και φρέσκο και Δέλτα, τι καλύτερο!».

Η επικοινωνία του συμπληρώνεται με καταχωρίσεις στον εμπορικό και Ημερήσιο Τύπο στο μετρό και με άφθονο έντυπο υλικό για τα σημεία πωλήσεων. Τον λογαριασμό χειρίζεται η Euro Leo Burnett.

Η Reckitt & Colman λανσάρει τα Airwick
Η πρόσφατη εξαγορά διεθνώς της εταιρείας Airwick από τη Reckitt & Colman, διεύρυνε σημαντικά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της τελευταίας, και στην Ελλάδα. Ο Γενικός Διευθυντής της Reckitt & Colman Ελλάδος, Γ. Πέτρου, σε δήλωσή του ανέφερε: «Για τη Reckitt & Colman είναι γεγονός-σταθμός η απόκτηση της εταιρείας Airwick, που μέχρι πρόσφατα ανήκε στη Ciba – Geigy. Μας δίνεται έτσι η δυνατότητα, να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας και στον τομέα των αποσμητικών χώρου, λανσάροντας και στην ελληνική αγορά προϊόντα που καινοτομούν στον χώρο των καταναλωτικών αγαθών, όπως τα διεθνώς επιτυχημένα προϊόντα με την εμπορική ονομασία Airwick».
Η νέα σειρά αποσμητικών χώρου Airwick αποτελείται από το Airwick Magic και το Airwick Stick-up.

Νέα από την «Ηχώ»
* «Duracell, η πρωτοπόρος!». Η παγκόσμια φίρμα της προηγμένης μπαταρίας, ξεκίνησε με την ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων, το χειμερινό διαφημιστικό της πρόγραμμα στην Τηλεόραση. Η διάθεση του προϊόντος πραγματοποιείται από τη Βιολεξ, ενώ τον λογαριασμό χειρίζεται ο Μάρνης Σκουντριδάκης.

* «Bic Metal, προστασία ακόμα και στα πιο δύσκολα σημεία. Η μεγάλη τεχνολογική επανάσταση στο ξύρισμα» παρουσιάζεται τώρα στην Τηλεόραση με μια ταινία εντυπωσιακής δημιουργικής πνοής. Τον λογαριασμό χειρίζεται ο Άλκης Στέας.

* «Tottis ποιότης». Το βιομηχανικό συγκρότημα του Π. Τόττη, ανέθεσε την προβολή όλης της σειράς των σνακ και τσιπ (που κυκλοφορούν με τη φίρμα «Φλώρινα») στην Ηχώ. Ο λογαριασμός, με υπεύθυνο τον Λάκη Μιχαηλίδη, θα κινηθεί με όλα τα Μέσα από το τέλος Σεπτέμβρη. Σε ετήσια βάση, τα κονδύλια ξεπερνούν τα 100 εκατ. δρχ.

* «Lacta, η… λαχταριστή!». Η… δημοφιλέστερη ελληνική σοκολάτα γάλακτος, περνά στη νέα εποχή της κάτω από την υψηλή φροντίδα της Jacobs Suchard-Paulides, με πολλές εκπλήξεις.

Αναμείνατε στην τηλεοπτική σας οθόνη. Τον λογαριασμό χειρίζεται η Ηχώ, που διατηρεί πάντοτε την ευθύνη προβολής και για τα προϊόντα «Merenda» (είναι μόνο μια!) και «Τζοκόντα» (το κλασικό σοκολατένιο αριστούργημα!).

Νέος πελάτης στην Adel/Saatchi Saatchi
Ένας ακόμα νέος πελάτης διάλεξε για συνεργασία στα διαφημιστικά του θέματα την Adel/Saatchi Saatchi Advertising. Πρόκειται για την εταιρεία ελληνικών εκδόσεων που ολοκλήρωσε πρόσφατα την πλήρη έκδοση (σε 55 τόμους) της γνωστής εγκυκλοπαίδειας «Υδρία». Η πλήρης έκδοση της Υδρίας σύντομα θα υποστηριχτεί διαφημιστικά με δυναμικό πρόγραμμα που θα καλύπτει τα κυριότερα Μέσα.