Ανοδικά κινήθηκαν και φέτος την Black Friday οι κλάδοι ηλεκτρονικού φαρμακείου και ηλεκτρονικού super market, σημειώνοντας αύξηση 115% και 27%, αντίστοιχα, στην αξία των online αγορών σε σχέση με τη μέση αξία των προηγούμενων 3 Παρασκευών του Νοεμβρίου, αναφέρουν τα στοιχεία της Convert Group.

Ωστόσο, o συνολικός online τζίρος της φετινής Black Friday στα 2 αυτά κανάλια δεν ξεπέρασε τον αντίστοιχο της περσινής, όπου τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά λόγω lockdown.

Στα online φαρμακεία, η αγοραστική κίνηση αυξήθηκε στις κατηγορίες: ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (209%), κρέμες αντιγήρανσης (164%), προϊόντα περιποίησης ματιών (156%), προϊόντα καθαρισμού προσώπου (149%) και ανοιχτές πάνες (138%). Στα online super markets προτιμήθηκαν τα κόκκινα κρασιά (116%), ουίσκι (115%), βότκα (99%), ροζέ κρασιά (91%) και λευκά κρασιά (82%).