Δύο διακρίσεις στην Adel/Saatchi & Saatchi Advertising
Στον πρόσφατο διαγωνισμό των «Clio Awards» που έγινε στη Νέα Υόρκη, δύο ταινίες της Adel/Saatchi & Saatchi Advertising διαγωνίστηκαν με χιλιάδες άλλες ταινίες από όλο τον κόσμο και απέσπασαν τη διεθνή αναγνώριση Clio. Πρόκειται για την ταινία που έγινε για τις κάλτσες Πουρνάρα με τίτλο «Η μόδα στα… άκρα» και την ταινία «Μπίλιες» που έγινε για την ασφαλιστική εταιρεία «Αγροτική Ζωής». Η μεγάλη αυτή διπλή αναγνώριση αποδεικνύει ότι μια ελληνική διαφήμιση μπορεί να σταθεί πετυχημένα σε διεθνές επίπεδο. Τα σενάρια και η επιμέλεια παραγωγής των ταινιών ανήκουν στον Τάσο Αρβανίτη, Director of Creative Services της Adel/Saatchi & Saatchi Advertising.

Το 1 δισ. έφτασε η Γνώμη/FCB
Η Γνώμη/FCB το πρώτο εξάμηνο του 1988 έφθασε στο 1 δισεκατομμύριο τον κύκλο εργασιών της. Παρουσιάζοντας και φέτος μια αναπτυξιακή πορεία που φτάνει στο 55%. Υπολογίζεται ότι ο κύκλος εργασιών στο τέλος του 1988 θα είναι γύρω στα 2 δισεκατομμύρια και ο στόχος για το 1989, σύμφωνα με στοιχεία που υπάρχουν υπολογίζεται στα 3 δισεκατομμύρια.

Αυτή η συνεχής αναπτυξιακή πορεία κερδίζεται κάθε μέρα από τους συνεργάτες της, που κάνουν πράξη τη φιλοσοφία της και τη διατηρούν στην πρωτοπορία του επαγγελματικού χώρου μας επί 35 χρόνια.

Ο Alban Lloyd Πρόεδρος του I.P.A.
Ο Alban Lloyd, Πρόεδρος της Adel/Saatchi & Saatchi Advertising International, εκλέχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά Πρόεδρος του Institute of Practitioners in Advertising (IPA). Ο Πρόεδρος αυτής της διεθνούς οργάνωσης εκλέγεται μετά από ψηφοφορία ανάμεσα σε 1.400 πρόσωπα-μέλη, που κατατάσσονται ανάμεσα στους καλύτερους επαγγελματίες διαφημιστές στον κόσμο.

«Αφεθείτε στο όνειρο»…
…Της μοντέρνας και αισθητικής ταινίας για την καινούργια σειρά προϊόντων της Procter & Gamble, υδατική κρέμα και γαλάκτωμα σώματος Camay. Το σενάριό της στηρίχθηκε σε πρωτότυπη ιδέα της Euro Leo Burnett και γυρίστηκε από την εταιρεία παραγωγής «Αρώνης-Ευθυμιάδης».

Cloe… της νέας γενιάς
Ένα ακόμη πετυχημένο προϊόν προστέθηκε στη σειρά σερβιετών Cloe. Είναι οι Cloe τσέπης που συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα της ατομικής συσκευασίας με τη σίγουρη απορροφητικότητα, χάρη στο σωστό μέγεθός της. Η τηλεοπτική καμπάνια της νέας σερβιέτας Cloe τσέπης συμπληρώθηκε από μια δροσερή, νεανική και μοντέρνα καταχώριση στα περιοδικά. Την καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία Prime.

Η μεγαλύτερη καμπάνια του ΠΡΟ-ΠΟ στην Target
Με θέμα τη διεκδίκηση της Χρυσής Ολυμπιάδας του 1996 ξεκίνησε η μεγαλύτερη καμπάνια κύρους στην ιστορία του ΠΡΟ-ΠΟ. Στόχος της όλης καμπάνιας είναι να προβάλλει το έργο και την προσφορά του ΠΡΟ-ΠΟ στην προετοιμασία της Ολυμπιάδας, αλλά και του αθλητισμού εν γένει. Ήδη τον Ιούνιο η καμπάνια εμφανίστηκε εντυπωσιακά με ολοσέλιδες και ημισέλιδες καταχωρίσεις στον Ημερήσιο Τύπο και με βασικό σύνθημα: «ΠΡΟ-ΠΟνηθείτε για το 1996». Στα κείμενα συνεργάστηκαν η Σάντρα Ψαρουδάκη και ο Βασίλης Ανδροκίδης. Το Art Direction έγινε από τον Θόδωρο Ιωακειμίδη και τον Νίκο Τζιμόπουλο, ενώ ο συντονισμός των Μέσων έγινε από την Μάρθα Φωτεινοπούλου και τον Γιώργο Κουβαρά.

Σύμφωνα με πληροφορίες η όλη εκστρατεία θα ξεπεράσει τα 250 εκατομμύρια και θα καλύψει σταδιακά όλα τα Μέσα.