Εξόρμηση για τη σόγια από τον Αλέκτορα
Άρχισε η καμπάνια προβολής της σόγιας και του σογιέλαιου στην Ελλάδα και η ανάλογη υποστήριξη του διεθνούς σήματος σόγιας. Η καμπάνια εμφανίζεται με ραδιοφωνικό διαφημιστικό μήνυμα και με ειδικό, ενημερωτικό ένθετο στα κυριότερα περιοδικά.

Επίσης μια ειδική έκδοση με ένα ευρηματικό παραμύθι που παρουσιάζει με πολύ γλαφυρό τρόπο όλη την ιστορία της σόγιας, θα κυκλοφορήσει στο παιδικό περιοδικό «Δύο». Παράλληλα, θα πραγματοποιούνται διάφορες εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων και οι οποίες θα κορυφωθούν στις αρχές Φεβρουαρίου με ειδική συνέντευξη τύπου.

Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια που καλύπτει τον ευρύτερο τομέα της Επικοινωνίας και όχι μόνο τη Διαφήμιση. Το σημαντικότερο είναι ότι όλη η εξόρμηση σχεδιάστηκε, δημιουργήθηκε και εκτελέστηκε από επιτελείο του Αλέκτορα εδώ στην Ελλάδα. Οι προτάσεις της εταιρείας έγιναν αποδεκτές με πολύ ευνοϊκά σχόλια και, ίσως αποτελέσουν πηγή δραστηριοτήτων και σε άλλες χώρες.

Κοινωνική προσφορά από την Interamerican
Η ασφαλιστική εταιρεία Interamerican είναι οργανισμός με βασική φιλοσοφία την κοινωνική προσφορά. Στο πλαίσιο αυτής της αρχής υπεγράφη σύμβαση μεταξύ της Δημοτικής Εταιρείας Προβολής και Επικοινωνίας Πειραιά και της Interamerican, σύμφωνα με την οποία η δεύτερη ανέλαβε την υποχρέωση να προχωρήσει στη σήμανση των οδών του Δήμου Πειραιώς με ομοιόμορφους ειδικούς στύλους, στην κορυφή των οποίων θα είναι τοποθετημένες πινακίδες με την ονομασία των οδών, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες.

Οι στύλοι θα κατασκευασθούν σύμφωνα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές για την εξυπηρέτηση τόσο των δημοτών, όσο και των ξένων επισκεπτών του Πειραιά.
Η Interamerican προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια στον Δήμο συμβάλλει έτσι στην καλαίσθητη και ευπρεπή εμφάνιση των οδών Επινείου, χωρίς να αλλοιώσει το περιβάλλον, αναλαμβάνοντας να καλύψει εξ ολοκλήρου τη σχετική δαπάνη κατασκευής και τοποθέτησης.

Ναύπλιο: Ο πρώτος επαρχιακός μη κρατικός ραδιοσταθμός
Εδώ και λίγο καιρό ξεκίνησε στο Ναύπλιο ο πρώτος επαρχιακός δημοτικός ραδιοσταθμός. Ο σταθμός λειτουργεί δοκιμαστικά σε τετράωρη βάση, μέχρι να εκδοθεί η οριστική άδεια, ενώ το προσωπικό του αποτελείται για την ώρα από εθελοντές.

Πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον πείραμα, μια και η δημιουργία τοπικών ραδιοσταθμών σε πολλές επαρχιακές πόλεις με αξιόλογο τοπικού ενδιαφέροντος πρόγραμμα και υψηλή τοπική ακροαματικότητα μπορεί να δώσει στην ελληνική διαφήμιση και στο ελληνικό Μάρκετινγκ ένα σημαντικό εργαλείο, που σήμερα δεν διαθέτει.

Δηλαδή τη δυνατότητα να χρησιμοποιούνται ως Test Markets επαρχιακές πόλεις στις οποίες η διαφημιστική υποστήριξη θα παρέχεται από έναν αποτελεσματικό τοπικό ραδιοσταθμό. Η μη κρατική, επαρχιακή ραδιοφωνία έχει όμως και γενικότερα ενδιαφέρον καθώς εξοικειώνει με τη Διαφήμιση χιλιάδες τοπικές μικρές αλλά και μεσαίες επιχειρήσεις, που αποκομμένες από το κέντρο και τα πανελλήνιας εμβέλειας διαφημιστικά Μέσα, δεν είχαν ως τώρα τη δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά. Αργά ή γρήγορα, καθώς κάποιες από τις επιχειρήσεις αυτές θα μεγαλώσουν, θα οδηγηθούν αναπόφευκτα και στα πανελλήνια Μέσα.