Ο Young Lions Competition απευθύνεται σε νέους δημιουργικούς, 18 έως 28 ετών (γεννημένοι στις ή μετά τις 26 Ιουνίου 1983), που καλούνται να δημιουργήσουν μέσα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα μια διαφήμιση κοινωνικού περιεχομένου για έναν Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό.

Ο φετινός διαγωνισμός δίνει την ευκαιρία στους Έλληνες δημιουργικούς να συμμετάσχουν για πρώτη φορά σε 4 διαγωνισμούς: Print, Cyber, Film και στη νέα κατηγορία Design.

Η ανάδειξή τους, μέσα από τον τοπικό αυτό διαγωνισμό, τους δίνει την ευκαιρία να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στις Κάννες και να συμμετάσχουν στον διεθνή Young Lions Competition, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του International Advertising Festival.

Οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται σε ζευγάρια και έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες για να δημιουργήσουν μία έντυπη καταχώριση, web banner ή και εταιρική ταυτότητα με κοινωνικό θέμα ή 48 ώρες για το γύρισμα και μοντάρισμα ενός διαφημιστικού σποτ 60 δευτερολέπτων, με τη χρήση κινητού τηλεφώνου.

Το brief θα δοθεί την Τετάρτη 2 Μαΐου και η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 10 Μαΐου. Και οι δύο εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς.

Πρόεδρος της φετινής κριτικής επιτροπής είναι η Δάφνη Ζαννιά, Executive Creative Director της Arrow.

Χορηγός τίτλου του διαγωνισμού είναι η T.G.I Friday’s, Χρυσός χορηγός είναι η Mercedes Benz Hellas, Χορηγοί οι Kinect, Edgar, Ideal Image και Υποστηρικτές οι εταιρείες Attrattivo και Κωτσόβολος, Χορηγός Επικοινωνίας η free press εφημερίδα Athens Voice.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τη συμμετοχή τους μέχρι τις 30 Απριλίου στο www.younglions.gr.