Venus-Victoria από την Producta
Νέες ενδιαφέρουσες προτάσεις παρουσιάζει για τον φετινό χειμώνα η γνωστή βιομηχανία καλσόν Venus-Victoria. Για τη σύγχρονη γυναίκα, τη γυναίκα που βρίσκεται σε κίνηση, την εργαζόμενη γυναίκα, τη γυναίκα που δεν ξεχνά τη θηλυκότητά της. Τη γυναίκα με τις πολλές και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες.

Το πνεύμα αυτό της κολεξιόν 1988-89, απεικονίζει και η καμπάνια V-V που έκανε την πρώτη της εμφάνιση στον Περιοδικό Τύπο. Η κάθε εμφάνιση αποτελείται από τέσσερις σελίδες με τρία διαφορετικά εικαστικά θέματα. Το σύνολο, ένα αρμονικό οπτικό ερέθισμα. Την καμπάνια έτρεξε η διαφημιστική εταιρεία Producta, με τον Σ. Μήτρογλου και την Ε. Ανδρεούλη στο Account Management, την Α. Κτενά και τον Γ. Σιδέρη στο δημιουργικό, ενώ τη φωτογράφηση ανέλαβε ο Χ. Σταθόπουλος.

Νέα σειρά «Αντίθεση» από τη Neoset
Σε τρεις μοντέρνους χρωματισμούς και με ενδιαφέρουσες καινοτομίες στο φινίρισμα και στη λειτουργικότητα, κυκλοφόρησε η νέα σειρά επιπλοσυνθέσεων «Αντίθεση» από τη Neoset. Διαφημιστικά, η «Αντίθεση» προβάλλεται με ένθετο στα περιοδικά και με καταχωρίσεις, ενώ τον λογαριασμό της χειρίζεται η Producta.

«Δόμηση» στην Υπαίθρια Διαφήμιση
Μια νέα εταιρεία άρχισε να δραστηριοποιείται πρόσφατα στον χώρο της Υπαίθριας Διαφήμισης. Ονομάζεται «Δόμηση» και διευθύνεται από το γνωστό και έμπειρο στέλεχος Γιάννη Παλλάτο. Όπως, δε, μας είπε ο ίδιος, στόχος της νεοσύστατης εταιρείας είναι να καλύψει με συνέπεια και υπευθυνότητα τα κενά που υπάρχουν στον χώρο της δραστηριότητάς της.

Τα προϊόντα Akis στη Sigma
Η Αφοί Αργυράκη ανέθεσε στη Sigma τον λογαριασμό των προϊόντων Akis (όσπρια, ρύζι διαφόρων τύπων). Η διαφημιστική εκστρατεία άρχισε ήδη να τρέχει στον Περιοδικό και Εμπορικό Τύπο, ενώ ακολουθεί και το Ραδιόφωνο. Κεντρικό θέμα το… «Χυλώνουν, μελώνουν, ποιότητα δηλώνουν».

Κύμα ανανέωσης για την Conquest Europe
Η Conquest Europe, από τις 10/10/1988 μεταφέρθηκε στα νέα της γραφεία, στη Λεωφόρο Κηφισίας 38 στον Παράδεισο Αμαρουσίου. Ως γνωστόν, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας είναι ο Γ. Βλαχόπουλος, ενώ ο Μάνος Γαϊτάνος ανέλαβε ήδη τα νέα του καθήκοντα ως Δημιουργικός Διευθυντής στην εταιρεία.

Σχετικά με τους λογαριασμούς της, έπειτα από παρουσίαση τεσσάρων εταιρειών η Conquest Europe πήρε τον λογαριασμό της Infoquest, ο οποίος θα κινηθεί στον Ημερήσιο και Περιοδικό Τύπο.

Σημειώνεται ότι η Conquest Europe ιδρύθηκε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με σκοπό αρχικά την εξυπηρέτηση της Alfa Romeo και σειρά πανευρωπαϊκών πελατών με αυξημένη απαίτηση για το 1992.

Πρεμιέρα για τον Κυριακάτικο «Ελεύθερο Τύπο»
Στις 16 Οκτωβρίου ξεκινάει η Κυριακάτικη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου, που θα έχει ως Διευθυντή τον Γιώργο Κύρτσο. Η διαφημιστική εκστρατεία, που φυσιολογικά υποστηρίζει κάθε νέα έκδοση, δεν είχε ξεκινήσει μέχρι το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας ακόμη. Το διαφημιστικό Μέσο, που στηρίζει τις νέες εφημερίδες συνήθως, χρησιμοποιήθηκε τον τελευταίο καιρό ιδιαίτερα από τη «Γραμμή» για τις «24 Ώρες» και τον νέο ραδιοσταθμό, τον Sky 100,4. Δεν ξέρουμε ακόμη πόσο θα χρησιμοποιηθεί από τον Τύπο της Κυριακής, που ‘χει ως πλεονέκτημα και το καθημερινό του φύλλο, μέσα από το οποίο σίγουρα θα προετοιμάσει αναγνώστες για την Κυριακάτικη έκδοση.