Παρουσίαση ειδικής έκδοσης

Στις 275 σελίδες του βιβλίου οι καταναλωτές αποτυπώνουν, μέσα από τους προσωπικούς τους χώρους, τις επιρροές της ΙΚΕΑ στην ελληνική αγορά επίπλου, τις «έξυπνες αγορές» καθώς και τις λύσεις που προσφέρει η εταιρεία. Η επιλογή των φωτογραφιών έγινε μέσα από τη συμμετοχή καταναλωτών που κλήθηκαν να φωτογραφίσουν τους προσωπικούς τους χώρους.

Οι θεματικές ενότητες συμπεριλαμβάνουν διαμερίσματα, σπίτια, εξοχικά καθώς και χώρους εργασίας. Μέσα από τις 363 φωτογραφίες δίνεται έμφαση στο «Smart living in Greece», δηλαδή στο πώς εντάσσεται έξυπνα και λειτουργικά ένα αντικείμενο ΙΚΕΑ μέσα στο χώρο. Η επιτροπή της ΙΚΕΑ, αποτελούμενη από διακοσμητές, φωτογράφους, μηχανικούς και αρχιτέκτονες, επέλεξε τους πιο αντιπροσωπευτικούς χώρους. Αυτοί φωτογραφήθηκαν εκ νέου ώστε να αποτυπώσουν λεπτομερώς την επιρροή της ΙΚΕΑ στα 10 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα.

Το βιβλίο θα διατίθεται αποκλειστικά από τα βιβλιοπωλεία Παπασωτηρίου, σε όλη την Ελλάδα, από τις αρχές Δεκεμβρίου.