Ρέκβιεμ για τη «Βραδυνή»
Έκλεισε η «Βραδυνή», μια ιστορική εφημερίδα του συντηρητικού/φιλελεύθερου χώρου. Είχε φτάσει στις πολύ μεγάλες της ώρες το 1973 και το 1974, όταν είχε πρωταγωνιστήσει στον αγώνα κατά της δικτατορίας και είχε ανταμειφθεί από το κοινό στη μεταπολίτευση με κυκλοφορία εκατοντάδων χιλιάδων φύλλων. Η καθοδική πορεία της συνδέθηκε με προβλήματα Μάνατζμεντ μετά τη δολοφονία του Τ. Αθανασιάδη, οπότε ανέλαβαν αρχικά οι κόρες του, στη συνέχεια πέρασε στα χέρια του Γ. Κοσκωτά, για να καταλήξει υπό κατάρρευση στον Α. Σαλιαρέλη και τέλος στους αδελφούς Κουκουλάρη. Εξίσου σημαντική ήταν και η αλλαγή στον συντηρητικό Τύπο, όπου το βάρος μετατοπίστηκε από εφημερίδες πιο παραδοσιακές, όπως η «Βραδυνή» και η «Ακρόπολη», σε εφημερίδες που εξέφραζαν περισσότερο την κεντροδεξιά πτέρυγα του χώρου. Όχι μόνο από πλευράς πολιτικού στίγματος, αλλά και από πλευράς της υπόλοιπης ύλης, του κασέ κ.λπ. Είναι γεγονός ότι οι εφημερίδες ανδρώνονται όχι τόσο με τη Διαφήμιση, το Μάρκετινγκ και τους καλούς συνεργάτες, όσο με το αν εκφράζουν ή όχι κάποιο μεγάλο, καινούργιο πολιτικό ή κοινωνικό ρεύμα. Το ίδιο ισχύει και για το τέλος μιας εφημερίδας.

Πολιτική διαφήμιση: «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ»
Το ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε και αυτό, αν και κάπως καθυστερημένα σε σχέση με τη ΝΔ, τη διαφημιστική προεκλογική του εκστρατεία με τη συγκέντρωση του Α. Παπανδρέου στον Βόλο. Κύριο σύνθημά του ήταν: «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, σιγουριά για το παρόν, ελπίδα για το μέλλον». Το σύνθημα κατηγορήθηκε έντονα από τον Τύπο για ηττοπάθεια και αμυντική στάση. Όχι όμως εντελώς δίκαια. Γιατί στην ουσία έκανε μια προσπάθεια συσπείρωσης των οπαδών του ΠΑΣΟΚ υπενθυμίζοντάς τους ότι το κυβερνητικό κόμμα, παρά τα φοβερά που έχει υποστεί, εξακολουθούσε να υπάρχει και να διεκδικεί την ψήφο του ελληνικού λαού.

Πόλεμος Coke-Pepsi με άγνωστη έκβαση
Φυσιολογική χαρακτηριζόταν τότε η μάχη των δύο εταιρειών και όλοι προέβλεπαν έντασή της στο μέλλον, καθώς το 1988 η Coke κέρδισε το 40,5% της αγοράς αναψυκτικών των ΗΠΑ, ενώ η Pepsi εντυπωσίασε αποσπώντας 30,7% του συνόλου. Ωστόσο η Pepsi κέρδισε έδαφος στα σούπερ μάρκετ και στα σημεία πώλησης, κυρίως λόγω της κυριαρχίας της στο πεδίο των διαφημιστικών μαχών, όπου χρησιμοποίησε ονόματα σαν τον Michael Jackson. H Coca-Cola, από την άλλη, κατηγορήθηκε ότι δεν πέρασε αποτελεσματικά τα μηνύματά της, ενώ επισημάνθηκε ότι οι διαφημιστικές δαπάνες της μειώθηκαν, τη στιγμή που η Pepsi ανέβασε τον προϋπολογισμό της.

Bertelsmann: Μια αναπτυσσόμενη παγκόσμια αυτοκρατορία
Η δυτικογερμανική Bertelsmann, μια εταιρεία με ικανοποιητική παρουσία στη χώρα της σε επιχειρηματικές δραστηριότητες που συνδέονταν με τον Τύπο, διαμορφώθηκε σε πρωταγωνιστή του παγκόσμιου στερεώματος μέσα σε λίγα χρόνια, ελέγχοντας 30 εκδοτικούς οίκους στην Αμερική, εταιρείες μουσικής και βίντεο, ένα εκτεταμένο δίκτυο εκτυπωτικών μονάδων και πρακτορείων διανομής και τα πιο φημισμένα κλαμπ μουσικής και βιβλίου. Σκληρότερος ανταγωνιστής της ήταν η Time-Warner, η οποία πρωταγωνιστούσε στην Αμερική, αλλά δεν μπορούσε να παρακολουθήσει την Bertelsmann στην Ευρώπη και στον χώρο των εκτυπωτικών εργασιών και κλαμπ.