Μόνο 4/10 δηλώνουν ικανοποιημένοι με την παράδοση προϊόντων

Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στο καταναλωτικό κοινό την τελευταία χρονιά και τη μεγάλη επίδραση της κρίσης του Covid-19 μέσω του διαδικτύου στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα κατέγραψε πανελλήνια μελέτη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος σε συνεργασία με το ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Tο 61% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο, ποσοστό υπερδιπλάσιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Υψηλά ποσοστά καταγράφονται για τις online αγορές τροφίμων μέσω διαδικτύου (14%) και των αγορών έτοιμου φαγητού-delivery (45%), αριθμοί πολλαπλάσιοι των μετρήσεων σε σχέση με το 2019.

Τα ποσοστά ικανοποίησης από τις υπηρεσίες παράδοσης εξακολουθούν να είναι ένας πιθανώς ανασταλτικός παράγοντας για την περεταίρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών. Παρά το πρόβλημα αυτό, η πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου είναι έντονα ενισχυμένη. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσιάζουν αύξηση με σημαντικότερες τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, από 35% σε 46% και τα παιχνίδια και είδη δώρων από 12% σε 27%. Επίσης, το 49% δηλώνει ότι θα συνεχίζει να αγοράζει μέσω διαδικτύου ακόμα και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.