Η ΕΔΕΕ για το AIDS
Η ΕΔΕΕ καλεί τα μέλη της να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την ανάληψη της μελέτης, για την εκστρατεία που προετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας για την ενημέρωση του κοινού για τους κινδύνους του AIDS. Η ΕΔΕΕ έχει ως γνωστόν επίσημα προσφέρει δωρεάν στο Υπουργείο Υγείας πλήρη μελέτη και προτάσεις στρατηγικής μέσων και διαφημιστικού υλικού. Η εταιρεία που τελικά θα αναλάβει την εκπόνηση αυτής της μελέτης θα έχει το ηθικό κέρδος της αναφοράς του ονόματός της σε κάθε διαφημιστικό στοιχείο.
Προχωρούν κανονικά οι Νέες Εκδόσεις
Προχωρούν κανονικά, σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή οι δύο νέες σημαντικές πληροφορίες, οι 24 Ώρες και το Κάθε Μέρα. Αυτό που δεν είναι όμως ακόμη γνωστό είναι η ακριβής ημερομηνία της κυκλοφορίας τους. Ειδικά για τις 24 Ώρες, τα νέα που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή είναι κάπως αντιφατικά, μια που ορισμένες πηγές μιλούν για κάποια αναβολή της ημερομηνίας που ήδη δημοσιεύθηκε στον Τύπο, ενώ άλλες αναφέρονται στον ενθουσιασμό που έχουν προκαλέσει σε επιτελείς και συντάκτες τα πρώτα δοκιμαστικά φύλλα. Ενθουσιασμός που φαίνεται ότι οφείλεται εν μέρει και στα καλά της νέας τεχνολογίας.
Ραδιοσταθμός από το Κλικ
Και ραδιοσταθμό ετοιμάζει το Κλικ. Το νέο και επιτυχημένο περιοδικό θα χρησιμοποιήσει κυρίως τους σημερινούς συνεργάτες του, ως δημοσιογραφικό επιτελείο. Τα στούντιο, θα βρίσκονται στα γραφεία του Κλικ και η έμφαση του σταθμού θα είναι βασικά στην ψυχαγωγία και όχι τόσο στην πολιτική. Ο χαρακτήρας του σταθμού θα θυμίζει σαφώς το Κλικ, και θα προσεγγίζει κατά συνέπεια μια πολύ συγκεκριμένη και εξειδικευμένη κατηγορία νεανικού κυρίως κοινού. Κατηγορία που προσεγγίζει ήδη ο Αθήνα 984 με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Εκτός πάντως από τον 984, οι ανταγωνιστές του οποίου αυξάνονται και πληθύνονται συνεχώς, αντίπαλο φαίνεται ότι αποκτά και το Κανάλι 100 του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για τον σταθμό των αδελφών Κουρή στη Θεσσαλονίκη, που είναι περισσότερο γνωστοί ως εκδότες της Αυριανής.
Οι φεμινίστριες βραβεύουν την BBDO μέσω Philips
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Δικαιωμάτων Γυναίκας βράβευσε φέτος για πρώτη φορά τη διαφήμιση που βοήθησε περισσότερο στην προβολή της ισότητας των δύο φύλων. Το μοναδικό βραβείο απονεμήθηκε στη Philips για τη διαφημιστική καμπάνια του πλυντηρίου πιάτων της που σχεδίασε η BBDO.
Η πετυχημένη αυτή διαφήμιση της BBDO προβάλει, χωρίς υπερβολές, τη συμμετοχή του άντρα στις εργασίες του σπιτιού και ανταποκρίνεται στην προσπάθεια της Philips να σχεδιάζει τα προϊόντα και την επικοινωνία της με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας.
Ο Κώστας Ευαγγελίδης στην Ted Bates
Μέσα στο πλαίσιο της ανάπτυξης των εργασιών της Ted Bates και της αντίστοιχης εξέλιξης στις μεθόδους οργάνωσης, ο Κώστας Ευαγγελίδης ανέλαβε καθήκοντα Συντονιστή Traffic της εταιρείας.
Ο Κώστας Ευαγγελίδης ανήκει στη γενιά των δοκιμασμένων και έμπειρων ανθρώπων της Διαφήμισης, με μεγάλη γνώση και εμπειρία σε όλο το φάσμα της διαφημιστικής λειτουργίας.