Λανσάρει κουτάκια με τη φιγούρα του, επ’ ευκαιρία των 25 ετών από την κυκλοφορία του άλμπουμ «Bad»

(Λονδίνο)  Οι συλλεκτικές συσκευασίες θα κυκλοφορήσουν πρώτα αυτήν την εβδομάδα στην Κίνα και, εν συνεχεία, θα διατεθούν και σε άλλες αγορές. Μεταξύ άλλων δε οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν προϊόντα με τη σφραγίδα του MJ, καθώς και εισιτήρια για την παράσταση του Cirque du Soleil με τίτλο «Michael Jackson The Immortal World Tour». Η πρώτη φορά που η Pepsi συνεργάστηκε με τον αμερικανό τραγουδιστή ήταν το 1983, στο πλαίσιο της καμπάνιας «New Generation».