Του νέου προγράμματος στου Σκάι
Η πρεμιέρα του «Power of Love» στον Σκάι ήταν το πρόγραμμα που προτίμησε στις 12 Φεβρουαρίου το τηλεοπτικό κοινό στη μεσημεριανή ζώνη, με μέσο όρο 21,3% στο σύνολο του κοινού, όπως επισημαίνει ο σταθμός στην ανακοίνωσή του.

Στα επιμέρους κοινά, τα στοιχεία τηλεθέασης έχουν ως εξής: Άνδρες 25-34 39,1%, Άνδρες 55+ 25,4%, Γυναίκες 25-34 25,8%, Γυναίκες 55+ 24,6% και Άνδρες 45-54 23,5%. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι 230.000 περισσότεροι τηλεθεατές σε σχέση με την προηγούμενη Δευτέρα 5/2, παρακολούθησαν τη μεσημεριανή ζώνη στις 12/02, με το 55% να κατευθύνεται  στο τηλεοπτικό πρόγραμμα  «Power of Love».