Τον λογαριασμό κατέχει η Mediacom

(ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ) Τον λογαριασμό κατείχε μέχρι τώρα η Mediacom του WPP, σε διάφορες διεθνείς αγορές συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, διατηρώντας τον και στο ανάλογο spec που διεξήχθη προ διετίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, η εταιρεία δαπάνησε 544 εκατ. ευρώ σε measured media στις ΗΠΑ το 2014. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το Volkswagen Group εντάσσεται σε μια ολοένα αυξανόμενη ομάδα μεγάλων διαφημιζομένων που προχώρησαν πρόσφατα σε διαδικασία αναθεώρησης των media συνεργασιών τους.

(Πηγή: Advertising Age).