Με απώτερο στόχο την προσέλκυση νέων χρηστών

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Τα οικονομικά αποτελέσματα της social media πλατφόρμας για το 2o τρίμηνο του 2015 αποδεικνύουν ότι μπορεί να βγάλει κέρδος από τους χρήστες, αλλά και ότι δυσκολεύεται να φέρει καινούριους. Η αναπτυσσόμενη βάση διαφημιστών, η αύξηση στο ad engagement και το λανσάρισμα νέων διαφημιστικών προϊόντων αντανακλούν «μια καλή πρόοδο του monetisation», σύμφωνα με τον προσωρινό chief executive του Twitter, Jack Dorsey, ο οποίος αντικατέστησε τον Dick Costolo τον περασμένο μήνα. Ο κίνδυνος που αντιμετωπίζει η πλατφόρμα είναι να «διώξει» τους υπάρχοντες χρήστες λόγω της πληθώρας διαφημίσεων, αν νέοι χρήστες δεν τροφοδοτήσουν τη διαφημιστική της ανάπτυξη. Ως αποτέλεσμα, στρέφεται στον τομέα του marketing και αναζητά CMO, ο οποίος θα κληθεί να «χτίσει» το brand και να μετατρέψει το awareness του 95% του κοινού σε αγορές κλειδιά, σε ενεργούς χρήστες.

(Πηγή: The Drum)