Σε νέες δημιουργικές διαδρομές «ταξιδεύει» το TripAdvisor και επιλέγει τη Mother ως συνοδοιπόρο.

Το shop, με έδρα τη Νέα Υόρκη, αποτελεί το νέο global creative agency of record του online πρακτορείου, ολοκληρώνοντας έτσι πολύμηνη διαγωνιστική διαδικασία. Η επιλογή συνιστά μέρος της στρατηγικής της πλατφόρμας να εδραιωθεί ως προορισμός, τόσο για ταξιδιώτες, όσο και για διαφημιζόμενους, παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από Google και Airbnb, αλλά και τα ίδια τα ξενοδοχεία που προωθούν τις απευθείας κρατήσεις.

Τον περασμένο μήνα, το TripAdvisor ανακοίνωσε αλλαγές και στη στρατηγική media, αναθέτοντας τον λογαριασμό στο Havas Media Group, σημειώνοντας ότι θα κινηθεί περισσότερο με digital και integrated marketing. Η νέα δημιουργική συνεργασία συμπίπτει και με την επέτειο των 20 χρόνων του διαδικτυακού ταξιδιωτικού πρακτορείου, το ερχόμενο έτος.

Στο πλαίσιο αυτό, αναμένονται περισσότερα εργαλεία και εξατομικευμένες λύσεις για τους χρήστες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, με στόχο υψηλότερα επίπεδα engagement και, συνακόλουθα, μεγαλύτερη πιστότητα και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Ωστόσο, το brand, το οποίο φέρεται να έχει δαπανήσει περί τα 544 εκατ. δολάρια σε διαφήμιση πέρυσι, εξακολουθεί να δέχεται πιέσεις από την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης και ανακοίνωσε πτώση εσόδων κατά 3%.
(Πηγή: AdAge)