Ολοκληρώθηκε η περίοδος των αποκλειστικών advertising partners

Μετά από ένα επιτυχημένο λανσάρισμα και αποκλειστικούς advertising partners κατά τους πρώτους μήνες λειτουργίας στη Ελλάδα, το Spotify προσφέρει τώρα σε όλα τα brands τη δυνατότητα να προσεγγίσουν το κοινό τους την ώρα που οι χρήστες ακούν μουσική. Η δωρεάν έκδοση του Spotify, η οποία είναι διαθέσιμη και στις mobile συσκευές, προσφέρεται πλέον υποστηριζόμενο από διαφήμιση.

Ο Yann Thebault, Managing Director για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε: «Η δυνατότητα να συνδυαστεί η μουσική με τη διαφήμιση είναι αποδεδειγμένα μία από τις ισχυρότερες μορφές online marketing, αλλά και μια νέα μοναδική προσθήκη στην εγχώρια διαφημιστική αγορά. Εάν γνωρίζετε το κοινό σας, το Spotify σας επιτρέπει να το προσεγγίσετε με ακρίβεια, όταν και όπου θέλετε».