Αποχώρηση του Seth Farbman, δημιουργία μικρότερων units
Εν μέσω περιόδου οργανωτικών αλλαγών στη marketing δομή του Spotify, ο Seth Farbman, Chief Marketing Officer της εταιρείας, αποχωρεί στο τέλος του μήνα, για να «κυνηγήσει άλλες ευκαιρίες» όπως αναφέρθηκε στη σχετική ανακοίνωση.

Σύμφωνα με πηγές, το Spotify δεν έχει κάνει προς το παρόν σχέδια για την αντικατάσταση του Farbman. Στόχος της εταιρείας είναι να αναδιοργανώσει την marketing ομάδα της, με έμφαση στην αποκέντρωση. Με άλλα λόγια, αντί να διαθέτει μια μεγάλη, κεντρική marketing δομή, το Spotify αποφάσισε να δημιουργήσει μικρότερα units που εξυπηρετούν συγκεκριμένες επιχειρησιακές λειτουργίες μέσα στην εταιρεία. Ο Farbman εντάχθηκε στο δυναμικό του Spotify τον Μάρτιο του 2015, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης της εταιρείας από 15 εκατ. σε 83 εκατ. το 2018.

Ο ίδιος ανέφερε: «Ήρθα στο Spotify για να χτίσω έναν marketing οργανισμό παγκοσμίου κλάσης και για να καθιερώσω το Spotify ως ηγετικό brand στη μουσική, την κουλτούρα και την καινοτομία. Πετύχαμε αυτούς τους στόχους, αλλά και κάτι ακόμα που οι περισσότερες εταιρείες μόνο ονειρεύονται να πετύχουν: μετατρέψαμε τη συμπάθεια για τη Spotify εμπειρία σε αγάπη για το brand».
(Πηγή: AdAge)