Oλοκληρωμένη υπηρεσία παρακολούθησης, προβολής και προώθησης προϊόντων στο κανάλι του μη οργανωμένου λιανεμπορίου
Το Sales Promotion Center, εταιρεία με 36 χρόνια εμπειρίας στον χώρο των πωλήσεων και του marketing και με εξειδικευμένο know-how στη λειτουργία και παρακολούθηση του μη οργανωμένου λιανεμπορίου, με σημαντικό αριθμό προγραμμάτων προώθησης στο ενεργητικό του, λανσάρει το Kiosk Operating System (KOS).

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη υπηρεσία παρακολούθησης, προβολής και προώθησης προϊόντων στο κανάλι του μη οργανωμένου λιανεμπορίου (περίπτερα, ψιλικά) σε ιδανικό μείγμα σημείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Με ολοκληρωμένο web platform reporting που παρακολουθεί ειδικά KPIs και routing plans, στόχος του KOS είναι η σωστή παρουσία των προϊόντων στα σημεία πώλησης και η αποτελεσματική επέμβαση στην αυθόρμητη αγορά του τελικού καταναλωτή», αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Sales Promotion Center.