Πιλοτικές δοκιμές με επιλεγμένα brands

Το Pinterest, το οποίο δημιουργήθηκε το 2009, σκοπεύει να βαδίσει στα βήματα του Facebook και του Twitter, ακολουθώντας ένα μοντέλο παρόμοιο με το δικό τους. Συγκεκριμένα, θα δίνει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να εμφανίζουν «pins» στην κορυφή συγκεκριμένων κατηγοριών feeds και αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ωστόσο, ο CEO του Pinterest Ben Silbermann, τόνισε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη διαφάνεια, ενώ θα ληφθεί σοβαρά υπόψιν το feedback που θα προκύψει από την πλευρά των χρηστών.

Ανέφερε επίσης ότι το site δεν θα προχωρήσει στη φιλοξενία banners ή pop-ups. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Pinterest συνεργάζεται ήδη με επιλεγμένα brands για να τεστάρει το εγχείρημα, προσέχοντας ιδιαίτερα να μην «απομακρύνει» τους χρήστες του. Σύμφωνα με αναλυτές, το Pinterest μπορεί να αποτελέσει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό διαφημιστικό περιβάλλον, με ιδιαίτερη απήχηση στο γυναικείο κοινό.