Θεματικό brand για την pop κουλτούρα

Τηλεόραση, σινεμά, μουσική, games, print και θέατρο είναι οι βασικοί θεματικοί του άξονες. Ο Μάνος Μίχαλος, Content Director της 24Media, δήλωσε: «Η ομάδα της 24Media φιλοδοξούσε καιρό να συστήσει το εν λόγω project, με περιεχόμενο γύρω από την ποπ κουλτούρα, η οποία στη ψηφιακή εποχή καταναλώνεται έντονα και με υψηλές απαιτήσεις από το κοινό της. Το πετυχαίνουμε σήμερα με ένα brand που έρχεται να χτίσει πάνω στην εξαιρετική δουλειά του Oneman. Σύγχρονη θεματολογία, mobile-first design, καθαρό περιβάλλον για αναγνώστες και διαφημιζόμενους, έμφαση στο native advertising, το PopCode είναι ένα βήμα προς τα εμπρός για ολόκληρη την 24Media».