Με ελληνική καμπάνια της οποίας το concept υπογράφει η ValueCom
Το OMO της Unilever πραγματοποιεί δυναμική επικοινωνιακή «επιστροφή» με ελληνική καμπάνια.

Το γνωστό brand απορρυπαντικού της Unilever, το οποίο «απουσίασε» επικοινωνιακά τα τελευταία χρόνια και που διαχρονικά έχει κινηθεί με προσαρμογές διεθνών concepts, λάνσαρε την άνοιξη του 2017 ελληνική καμπάνια, εστιάζοντας στη δύναμη του αρώματός του. Η καμπάνια ξεκίνησε με 4 videos στο YouTube και με πρωταγωνιστή τον Θοδωρή, έναν γοητευτικό άνδρα ο οποίος αποκάλυπτε σταδιακά στους θεατές το μυστικό του, που δεν είναι άλλο από το άρωμα του OMO που διαρκεί.

Η επιτυχία της ενέργειας οδήγησε στην προσαρμογή και μεταφορά της και στην τηλεόραση, όπου τρέχει σχετικό τηλεοπτικό σποτ. Το concept της όλης επικοινωνίας υπογράφει η ValueCom, σε παραγωγή της X-Rated. Αξίζει να σημειωθεί ότι το OMO αποτελεί ένα από τα παλαιότερα brands απορρυπαντικού στην ελληνική αγορά, το οποίο καθιερώθηκε αρχικά ως απορρυπαντικό για πλύσιμο στο χέρι. Τις τελευταίες δύο περίπου δεκαετίες δραστηριοποιείται πλήρως στο κομμάτι του πλυντηρίου, με τη νέα επικοινωνία να υπογραμμίζει αυτή την πλευρά του brand.

Για το 2017, το OMO αναμένει να κλείσει με διψήφια αύξηση πωλήσεων και άνω του 20% ποσοστιαία ανάπτυξη σε μερίδιο αγοράς. Όπως είναι γνωστό, εντός του 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση των δραστηριοτήτων της Ελαϊς-Unilever στην αμερικανική επενδυτική KKR. Στο πλαίσιο αυτό, ο τομέας απορρυπαντικών αναμένεται να ενισχυθεί, με το σχέδιο να προβλέπει την εγκατάσταση γραμμής παραγωγής υγρών απορρυπαντικών στο εργοστάσιο του Ρέντη για την κάλυψη αρχικά των αναγκών της ελληνικής αγοράς που μέχρι σήμερα καλύπτεται με εισαγωγές από την Ιταλία.