Με τα προϊόντα Lead Accelerator και Network Display

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Παρά το γεγονός ότι το LinkedIn παρέχει ήδη διαφημίσεις στην πλατφόρμα του, η νέα αυτή πρωτοβουλία θα επιτρέπει στα B2B brands να τοποθετούν διαφημίσεις και σε άλλες πλατφόρμες. Εταιρείες όπως οι Lenovo και Samsung συμμετείχαν στην πιλοτική λειτουργία της νέας υπηρεσίας, η οποία χωρίζεται σε 2 βασικά προϊόντα, τα Lead Accelerator και Network Display. Το Lead Accelerator υπόσχεται να βελτιώσει τα οφέλη που τα brands αποκομίζουν από επισκέψεις χρηστών στις ιστοσελίδες τους, χρησιμοποιώντας pixels και cookies. Το Network Display θα χρησιμοποιεί στοχευμένη insights τεχνολογία, για να επανεντοπίζει επισκέπτες σε third party ιστοσελίδες ή τη δική τους πλατφόρμα. Ο Joshua Graff, senior director του LinkedIn EMEA, αναφέρει σχετικά: «Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στα brands την πρόσβαση στο 95% των άγνωστων επισκεπτών ενός brand website».