Μόλις 12 μήνες μετά το λανσάρισμά του

Δώδεκα μήνες μετά, το social δίκτυο κλείνει αυτό το κομμάτι της διαφημιστικής του δραστηριότητας. Συγκεκριμένα, το LinkedIn ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη την παύση της πώλησης διαφημίσεων που εμφανίζονται εκτός της πλατφόρμας του. Η εταιρεία εκτιμά ότι οι απώλειες της απόφασης αυτής θα ανέλθουν σε περίπου 50 εκατ. δολάρια σε έσοδα, αλλά φαίνεται ότι το κόστος της ανάπτυξης και λειτουργίας της υπηρεσίας αυτής ήταν αρκετά υψηλότερο από το κέρδος που απέφερε.

(Πηγή: Adage)