Σε πάνω από 30 νέες αγορές

(ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ) Επιχειρήσεις κάθε μεγέθους θα μπορούν να διαφημίζονται σε αυτό, με τις διαφημίσεις να είναι διαθέσιμες σε πάνω από 30 νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ιταλία, Ισπανία, Μεξικό, Ινδία και Νότια Κορέα. Από το τέλος του μήνα, η διάθεσή τους θα επεκταθεί σε όλες τις αγορές του Instagram, τη στιγμή που έως τώρα ήταν διαθέσιμες σε μόλις 8. Ο Steve Hatch, UK and Ireland director του Facebook, ανέφερε σχετικά: «Τα τελευταία mobile metrics data της comScore φανερώνουν ότι τα Facebook και Instagram στο Ηνωμένο Βασίλειο αντιπροσωπεύουν το 1 στα 4 λεπτά που δαπανώνται στο mobile. Είμαστε πλέον σε θέση να ενσωματώσουμε το Instagram στο interface του Facebook, καθιστώντας πιο εύκολο για τους διαφημιζόμενους να κάνουν τα πράγματα που θέλουμε να κάνουν». Επιπλέον, το Instagram έχει εμπλουτιστεί με νέα features, ενώ επέκτεινε και τη διάρκεια των βίντεο που έχουν στη διάθεσή τους οι διαφημιζόμενοι, στα 30 δευτερόλεπτα.

(Πηγή: Campaign)