Καινοτομίες και νέους θεσμούς εγκαινιάζει το σημαντικότερο συνέδριο για το Interactive Marketing, από τον ΙΑΒ Hellas
Το Interactive Marketing Conference (IMC), το ετήσιο συνέδριο του IAB Hellas που διαμορφώνει τις ψηφιακές εξελίξεις τα τελευταία 16 χρόνια, επιστρέφει στις 13 Δεκεμβρίου στα Village Cinemas Αμαρουσίου με τίτλο «Back to the Future».

Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, οι νέες τεχνολογίες, το ανανεωμένο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων, η αγωνία των εκδοτών για το μέλλον τους σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου κερδίζουν έδαφος οι «πλατφόρμες», οι influencers αλλά και τα fake news, η προσπάθεια των διαφημιστικών εταιρειών να επαναπροσδιοριστούν δεδομένης της εισόδου νέων εταιρειών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και εν τέλει τα brands που αναζητούν τη μέγιστη ασφάλεια και απόδοση των επενδύσεών τους, δημιουργούν ένα σύνθετο περιβάλλον γεμάτο ευκαιρίες αλλά και παγίδες που μοιραία οδηγεί την αγορά στο αναπόφευκτο ερώτημα: Τι μέλλει γενέσθαι;

Την απάντηση θα συνθέσουν κορυφαίοι practitioners, γνωστοί influencers, εκατοντάδες smartphones και παιδιά 12 έως 17 ετών. Το #ΙΜC18, συνεχίζοντας μία πορεία επιτυχημένων συνεδρίων, καινοτομεί φέτος ανοίγοντας τον ορίζοντά του στο μέλλον. Για πρώτη φορά καλωσορίζει τους μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου, 150 φοιτητές τμημάτων Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και Επικοινωνίας από τα κορυφαία Ελληνικά Πανεπιστήμια στο πρώτο «IAB Career Fair» το οποίο θα διεξαχθεί παράλληλα με το συνέδριο.

Κάποιοι από αυτούς θα διαγωνιστούν στο «Back to the Future University Challenge» όπου 6 πανεπιστημιακές σχολές και 6 καταξιωμένοι Creative Directors του χώρου θα μεταφέρουν 6 γνωστές διαφημιστικές εκστρατείες των 90’s στα δεδομένα των καταναλωτών και της τεχνολογίας του σήμερα. Στο #IMC18 θα πραγματοποιηθεί επίσης για πρώτη φορά, η βράβευση του IAB Person of the Year, ενός νέου θεσμού, που σκοπό έχει την ανάδειξη της αριστείας και της προσφοράς στο χώρο. Παρουσιαστής του #IMC18 θα είναι ο δημοφιλής stand-up comedian, Γιώργος Χατζηπαύλου.

Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.imc18.gr