Δύο νέες διαφημιστικές δυνατότητες δοκιμάζει το Facebook, βασισμένες στους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες αναζητούν και αγοράζουν προϊόντα σε Facebook και Instagram.

Το νέο in-app checkout feature για dynamic ads επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν το προϊόν που επιθυμούν από ένα dynamic ad χωρίς να εγκαταλείπουν καθόλου την εφαρμογή. Το Facebook δοκιμάζει το in-app checkout feature σε dynamic News Feed ads και θα είναι διαθέσιμο μόνο για μικρό αριθμό διαφημιζόμενων τις επόμενες εβδομάδες. Το δεύτερο εργαλείο αφορά το Instagram και επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να μετατρέπουν οργανικά shopping posts σε διαφημίσεις μέσω του Facebook Ads Manager.

Οι προσθήκες αυτές έχουν ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι τα προσκόμματα στο online checkout θα στοιχίσουν στις αμερικανικές επιχειρήσεις περί τα 213 δισ. δολάρια φέτος. Η εταιρεία έχει ήδη εισάγει το in-app checkout feature στο Instagram. Αν ένα post έχει υψηλά επίπεδα engagement, με το νέο feature, θα είναι ευκολότερο να μετατραπεί σε διαφήμιση, προκειμένου να διευρυνθεί το reach του.
(Πηγή: MarketingLand)