Με ορισμένες μορφές του να παραμένουν απαγορευμένες

Συγκεκριμένα, επιβεβαιωμένες και επίσημες Facebook Pages, κυρίως publishers, brands και διασήμων, μπορούν πλέον να μοιράζονται branded content στο Facebook. Με την έννοια branded content περιγράφεται κάθε post με σαφείς αναφορές ή εμφανίσεις ενός third party προϊόντος, brand ή χορηγού. Πρωτύτερα, το να «τρέχουν» οι publishers branded content στο Facebook ήταν ενάντια στους κανονισμούς, εκτός αν είχαν την απευθείας έγκριση του δικτύου. Παράλληλα, το Facebook λανσάρει ένα νέο εργαλείο που διευκολύνει το «tag» του χορηγού πίσω από το σχετικό content. Σημειώνεται ότι, ακόμα και με τις νέες αλλαγές, δεν θα γίνονται δεκτές όλες οι μορφές branded content, καθώς εξακολουθούν να απαγορεύονται τα pre-roll ads και οι sponsored φωτογραφίες εξωφύλλου και προφίλ. Στην ανακοίνωσή του, το Facebook ανέφερε: «Το συγκεκριμένο update είναι κάτι που μας ζητούσαν εταιρείες media, δημόσια πρόσωπα, influencers και marketers, καθώς το branded content αποτελεί ένα αναπτυσσόμενο κομμάτι του media τοπίου».

(Πηγή: The Drum)