BTL επικοινωνία για το Bref WC Power Active

Mε στόχο την προώθηση του προϊόντος και τη δημιουργία virality για το video clip των Balls Dream Band, η Unlimited Creativity σχεδίασε και υλοποίησε ένα σύνολο ενεργειών καθώς και το σχετικό press kit. Οι ενέργειες που υλοποιήθηκαν αφορούν σε συνεργασία με τα Village Cinemas στο Mall Athens, Cosmos Θεσσαλονίκη και Village Shopping & More.

Εκτός από τοποθέτηση προϊόντος στους χώρους των τουαλετών, η ενέργεια ενισχύθηκε με branding μέσω αφισών, που επικοινωνούν το link για το video clip. Παράλληλα, υλοποιήθηκε καμπάνια με την Edgar Cards, όπου και τοποθετήθηκαν 120.000 κάρτες Edgar σε χώρους εστίασης, καφέ και cinema multiplexes. Τέλος, τo press kit, εμπνευσμένο από το «Flush it», είχε τη μορφή «Niagara», με εντυπωσιακό εικαστικό και πρωτότυπο άνοιγμα.