Στο «ραντάρ» των αρθρογράφων του Adage, του σημαντικότερου αμερικανικού εντύπου για τη διαφήμιση, βρέθηκε η νέα καμπάνια της Ogilvy Ελλάδας για την Ikea.

Το περιοδικό αναδεικνύει τον συναισθηματικό χαρακτήρα της πρωτότυπης ιστορίας αγάπης ανάμεσα σε δύο σκυλάκια, που χωρίζονται όταν το ένα υιοθετείται από μία οικογένεια. «Η συγκινητική, σκυλίσια ιστορία της Ikea ίσως σας φέρει δάκρυα», αναφέρει χαρακτηριστικά το περιοδικό, περιγράφοντας το στόρι. Η καμπάνια με μήνυμα «Σε ένα σπίτι Ikea, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», δείχνει μέσα από τα μάτια των τετράποδων πρωταγωνιστών, πώς είναι να ζεις σε ένα περιβάλλον γεμάτο ζεστασιά, αισθητική, αλλά και έξυπνες, εργονομικές λύσεις Ikea, που κάνουν τους συναισθηματικούς δεσμούς πιο δυνατούς και την καθημερινότητα πιο απλή και άνετη. Σύμφωνα με τους συντελεστές, από τις πρώτες ώρες προβολής το συναίσθημα που καταγράφεται στα social media για την καμπάνια είναι ιδιαίτερα θερμό, με τον κόσμο να αγκαλιάζει το love story των πρωταγωνιστών.