Τάσεις, λύσεις και καλές πρακτικές από την ελληνική και διεθνή εμπειρία

Keynote speaker είναι η Sherrill Mane, SVP Research Analytics & Measurement του IAB USA, η οποία θα μιλήσει για ό,τι πιο «φρέσκο» αφορά στην digital διαφήμιση το 2016. Επιτυχημένα διεθνή cases θα παρουσιάσει ο Slawek Skowerski, Creative Director της GoldenSubmarine, ενός από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα agencies στην Πολωνία. Ιδιαίτερα σημαντική θα είναι η εκπροσώπηση της ελληνικής αγοράς.

Προτάσεις, λύσεις και καλές πρακτικές για να προσεγγίσουν τον «fluid consumer» διαφημιζόμενοι, εκδότες και agencies και να τον εμπλέξουν μέσα από βέλτιστες εμπειρίες με απώτερο στόχο το monetization, θα παρουσιάσουν οι Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Country Manager Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας της Google, Μιχάλης Σαραντινός, Διευθύνων Σύμβουλος της Steficon, Δημήτρης Πεφάνης, Διευθυντής του insider.gr, Άννα Καραδημητρίου, General Manager Ad Hoc Research Unit της Focus Bari, Δημήτρης Μανιάτης, Head της RepriseMedia Athens, Νίκος Κόντης, Ιδρυτής της Leap και Σπύρος Παπαγεωργίου, Country Director Ελλάδας και Κύπρου της nugg.ad.

Το πρόγραμμα πλαισιώνεται, τέλος, από συζήτηση πάνελ στην οποία θα συμμετέχουν οι επικεφαλής των αρμόδιων φορέων της αγοράς: Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος ΣΔΕ, Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος ΕΝΕΔ., Δημήτρης Θεοφάνους, Πρόεδρος GRECA, Χριστίνα Καράμπελα, Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ, και εκπρόσωπος της ΕΔΕΕ, με συντονιστή τον Γιώργο Ζαλοκώστα, Πρόεδρο IAB Hellas.