Η συνύπαρξη των τριών αυτών οθονών και η σύγκλισή τους σε μια ομπρέλα κοινών Μάρκετινγκ εφαρμογών, είναι πλέον οι δύο μεγάλες προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η αγορά της Επικοινωνίας τα προσεχή χρόνια. Το γεγονός αυτό από μόνο του αρκεί για να «χαλάσει» τον ύπνο των marketers των τηλεοπτικών καναλιών, οι οποίοι φοβούνται την απώλεια της πρωτοκαθεδρίας της Τηλεόρασης.

Ή μήπως δεν είναι έτσι; Μήπως αυτές ακριβώς οι προκλήσεις δημιουργούν νέες προοπτικές και για την ίδια την τηλεόραση; Όπως φάνηκε από το TV Conference που διοργάνωσε στις 12 Νοεμβρίου το Marketing Week στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, μάλλον το δεύτερο ισχύει. Στο εξωτερικό, η σύγκλιση αυτή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και κάθε μέρα «δίνει» και ενδιαφέρουσες εφαρμογές.

Στη χώρα μας όμως η εικόνα είναι πολύ διαφορετική, αφού αυτό που κυριαρχεί είναι η μεγάλη απώλεια διαφημιστικών εσόδων που έχουν τα τηλεοπτικά κανάλια, ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης. Και όταν τα κανάλια έχουν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που θέτουν εν αμφιβόλω την ίδια την επιβίωσή τους, δεν είναι εύκολο να αντιληφθούν τις παραπάνω προκλήσεις.

Κι όμως, ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τις προκλήσεις αυτές και να επενδύσουν σε αυτές. Στο συνέδριο, στο οποίο συμμετείχαν σχεδόν όλα τα μεγάλα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, φάνηκε ότι -ευτυχώς- τα τελευταία έχουν αντιληφθεί αυτήν την ανάγκη. Και είναι θετικό ότι το οικονομικό σοκ που βιώνουν το αντιμετωπίζουν παραγωγικά, αντιλαμβανόμενα ότι πρέπει να προχωρήσουν σε δομικές αλλαγές του μοντέλου λειτουργία τους.

Στο σημερινό τεύχος ετοιμάσαμε ένα πλούσιο ρεπορτάζ από όλα όσα έγιναν στο TV Conference. Διαβάστε τι είπαν κορυφαίοι εκπρόσωποι διεθνών τηλεοπτικών δικτύων και πώς αντιλαμβάνονται τη σημερινή εικόνα της Τηλεόρασης οι εμπορικοί διευθυντές των μεγάλων ελληνικών καναλιών, αλλά και οι επικεφαλής των media specialist agencies. Θα διαβάσετε στοιχεία που σίγουρα δεν έχετε διαβάσει πουθενά αλλού.

Για τη συνέχεια ετοιμάσαμε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ για τα Epica Awards 2010, στην κριτική επιτροπή του οποίου συμμετείχε για 4η χρονιά το περιοδικό μας. Στη διοργάνωση αυτή το ελληνικό design σημείωσε μια ακόμα διεθνή επιτυχία, αφού η Mousegraphics απέσπασε Bronze Award. Με την ευκαιρία της επιτυχίας αυτής, ο Γρηγόρης Τσακνάκης, Creative Director της εταιρείας, μας παραχώρησε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη.

Τέλος, ο νέος Marketing Manager της Barilla Hellas, Θάνος Αθανασόπουλος μιλάει στο Marketing Week για τη νέα στρατηγική Μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει, μετά την ανάληψη των νέων καθηκόντων του.