Πέρα από το γεγονός ότι τα περιοδικά αυτά έχουν φροντίσει να προσφέρουν και σειρά δώρων όπως οδηγούς μαγειρικής, DVD με επεισόδια γνωστών τηλεοπτικών σειρών και βιβλία, ένας επίσης βασικός λόγος της αντοχής τους είναι το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν να βλέπουν περισσότερη τηλεόραση, αφού μένουν πιο πολύ χρόνο σπίτι λόγω κρίσης.

 Κυκλοφορίες τηλεοπτικών περιοδικών

 Περιοδικό  Αθήνα-Πειραιάς 2/12/11  Αθήνα-Πειραιάς 25/11/11  Πανελλαδικά 2/12/11  Πανελλαδικά 25/11/11
 Τηλεθεατής  37.688  37.222  86.630  84.760
 7 Μέρες TV  29.994  22.331  70.620  50.970
 TV Ζάπινγκ  19.897  23.927  47.620  57.640
 Τηλέραμα  22.409  21.353  47.540  46.040
 TiVo  15.836  17.513  40.040  45.080
 TV 24  13.608  13.078  36.410  35.270
 Τηλεκοντρόλ  8.178  8.172  19.640  19.990
 Ραδιοτηλεόραση  9.196  9.269  15.440  15.620

 Πηγή: Πρακτορείο Άργος

Όπως δείχνουν τα στοιχεία του TV Yearbook 2010-2011 της Nielsen Audience Measurement, ο μέσος όρος ημερήσιας παρακολούθησης τηλεόρασης αυξάνεται διαρκώς. Έτσι, το σύνολο του κοινού παρακολουθεί πλέον τηλεόραση περισσότερες από 4,5 ώρες καθημερινά, ενώ οι γυναίκες άνω των 45 ετών παρακολουθούν πάνω από 6 ώρες καθημερινά τη «μικρή» οθόνη.

Σήμερα υπάρχουν 8 αμιγώς τηλεοπτικά περιοδικά με κυκλοφορίες που κυμαίνονται από 35-40.000 αντίτυπα για το πρώτο σε κυκλοφορία, έως 8 -9.000 αντίτυπα για το τελευταίο. Με βάση τα στοιχεία, το πρώτο σε κυκλοφορία τηλεοπτικό περιοδικό είναι ο Τηλεθεατής των Αττικών Εκδόσεων, με δεύτερο το 7 Μέρες TV των Εκδόσεων Λυμπέρη και τρίτο το TV Ζάπιγκ του ΔΟΛ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο segment των τηλεοπτικών περιοδικών ετοιμάζεται να εισέλθει και ο όμιλος της Καθημερινής, με τηλεοπτικό περιοδικό που θα κυκλοφορεί στο περίπτερο. Το περιοδικό αναμένεται να κυκλοφορήσει προς τον Φεβρουάριο-Μάρτιο και θα περιέχει και αυτό με τη σειρά του προσφορές.


Συγκρατημένη πτώση διαφημιστικής δαπάνης
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η μελέτη της διαφημιστικής δαπάνης του segment, η οποία δείχνει μια συγκρατημένη πτώση της -τεκμαρτής- δαπάνης, αισθητά μικρότερη από την αντίστοιχη άλλων κατηγοριών. Έτσι η πτώση της το 2009 σε σχέση με το 2008 ήταν -19%, ενώ το 2010 σε σχέση με το 2009, «φρέναρε» αισθητά και περιορίστηκε στο -4,3%. Την ίδια στιγμή η πτώση της δαπάνης σε άλλες κατηγορίες περιοδικών ξεπερνούσε το 40-50%.

Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Media Services, πρώτο τηλεοπτικό περιοδικό σε απορρόφηση διαφήμισης είναι ο Τηλεθεατής, περιοδικό που είναι και πρώτο σε κυκλοφορία. Για το 11μηνο του 2011, η τεκμαρτή δαπάνη του έφτασε τα 7.815.172 ευρώ. Στη 2η θέση της σχετικής κατάταξης είναι το 7 Μέρες TV, με 7.694.881 ευρώ.

 Eξέλιξη διαφημιστικής δαπάνης στα τηλεοπτικά περιοδικά 2008-2011

 Έτος  Διαφημιστική δαπάνη  Μεταβολή (%)
 2008  56.298.477  
 2009  45.598.719  -19
 2010  43.619.395  -4,3
 11μηνο 2011  30.765.259   

 Πηγή: Media Services, Ποσά σε ευρώ

 Διαφημιστική δαπάνη τηλεοπτικών περιοδικών 11μηνο 2011 (Ιανουάριος-Νοέμβριος)

 Περιοδικά  Αριθμός καταχωρίσεων  Διαφημιστική δαπάνη
 Τηλεθεατής  902  7.815.172
 7 Μέρες ΤV  927  7.694.881
 TV Ζάπινγκ  637  5.631.104
 Tivo  730  4.203.398
 Τηλέραμα  653  3.881.447
 Τηλεκοντρόλ  365  1.513.062
 Ραδιοτηλεόραση  64  26.195
 Σύνολο τηλεοπτικών περιοδικών  4.278  30.765.259

 Πηγή: Media Services, Ποσά σε ευρώ