Η PHD του Omnicom διατηρεί ηγετικό ρόλο για την αγορά των ΗΠΑ

(ΛΟΝΔΙΝΟ) H GSK διατηρεί τη συνεργασία της με την PHD του Omnicom, η οποία θα είναι το ηγετικό media agency για την αγορά των ΗΠΑ, ενώ ολοκληρώνεται η συνεργασία με την Starcom MediaVest του Publicis Groupe, που είχε κερδίσει τον λογαριασμό το 2010. Ουσιαστικά η GSK επιστρέφει στους κόλπους του WPP, καθώς στο spec του 2010, η Starcom MediaVest είχε επικρατήσει του GroupM που χειριζόταν τον λογαριασμό. Εκπρόσωποι της GSK επισημαίνουν ότι η κίνηση αυτή εντάσσεται στην πρόθεση συγκέντρωσης των media σε δύο μόνον δίκτυα, με στόχο την απλούστερη, ταχύτερη και οικονομικότερη διαχείριση.