Κυριάκος Κερανόπουλος, European Event Management

Ο Κυριάκος Κερανόπουλος βρίσκεται στο χώρο του event management κοντά 30 χρόνια. Όταν ξεκινούσε την πορεία του από τη Θεσσαλονίκη, η εικόνα ήταν πολύ διαφορετική. Άλλα τα δεδομένα της εποχής εκείνης και άλλα τα ζητούμενα. Έζησε ωστόσο την εξέλιξη του κλάδου σε όλη του την έκταση και σήμερα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι η εμπειρία που απέκτησε βρίσκει άριστη εφαρμογή στη European Event Management. Ένα από τα πλέον δυνατά χαρτιά της εταιρείας είναι η πραγματικά ιδανική υλοποίηση events που συνδέουν τη μόδα με τον τουρισμό.

Ο Κυριάκος Κερανόπουλος έχει σημαντική εμπειρία και από το χώρο των media, αφού έχει διατελέσει εκδότης του περιοδικού Penthouse, Client Service Director στη Δάφνη Επικοινωνίες και εκδότης των περιοδικών Σοκ, Very Sorry και Paparazzi της Σίγμα Άλφα Μι. Σήμερα εκδίδει δύο ακόμα περιοδικά, το Sin Code και το Sex Symbol. Πρόκειται για μια πολυπράγμονα προσωπικότητα και έναν άνθρωπο με τον οποίο μπορείς να κάνεις πραγματικά ουσιαστικές συζητήσεις, όπως αυτή που κάναμε εμείς μαζί του. Παρούσα στη συζήτηση ήταν και η Επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, Ασημένια Μυρωδιά.

Μarketing Week: Ο χώρος των events κ. Κερανόπουλε κερδίζει διαρκώς έδαφος τα τελευταία χρόνια, ενώ οι διαφημιζόμενοι επενδύουν ολοένα και μεγαλύτερα κονδύλια σε ενέργειες που φέρνουν σε πιο άμεση επαφή τα προϊόντα τους με τους καταναλωτές. Ποια είναι η δική σας αίσθηση;

Κυριάκος Κερανόπουλος: Πιστεύω ότι είναι πολύ φυσικό να κερδίζουν έδαφος τα events τα τελευταία χρόνια, αφού προσφέρουν ισχυρά πλεονεκτήματα, τα οποία τους δίνουν μια διαφορετική δυναμική από τα υπόλοιπα μέσα. Αποτελούν την πιο ιδανική διαφήμιση του πελάτη, ακριβώς γιατί στο event έρχεσαι σε επαφή με το αγοραστικό κοινό, ακούς και βλέπεις πώς αντιδρά, καταλαβαίνεις τις απορίες του ώστε να του τις λύσεις άμεσα.

Μarketing Week: Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια event management;

Κυριάκος Κερανόπουλος: Κοιτάξτε, η έννοια είναι απλή, αρκεί να καταλάβει ο πελάτης τι πραγματικά θέλει και γιατί να έχει εμπιστοσύνη μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου σε εκείνον στον οποίο έχει αναθέσει το όλο project του.

Μarketing Week: Ως επικοινωνιακή ενέργεια, τα events προσφέρουν πλείστες ευκαιρίες διαφοροποίησης και μεγάλες δυνατότητες ευρηματικών εφαρμογών. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένες υποκατηγορίες που εμφανίζουν μεγαλύτερη δυναμική;

Κυριάκος Κερανόπουλος: Είναι σαφές ποιες είναι αυτές. Πρόκειται για τις υποκατηγορίες εκείνες που έχουν σχέση με την άμεση επαφή με τους εν δυνάμει πελάτες που βρίσκονται σε κοινούς και μαζικούς χώρους, όπως είναι τα γήπεδα, τα clubs , οι κινηματογραφικές αίθουσες, οι συναυλιακοί χώροι κ.ά.

Μarketing Week: Η δική σας εταιρεία, η European Event Management δραστηριοποιείται σε αυτόν το χώρο για 30 χρόνια. Πώς ξεκίνησε και ποια η εικόνα της σήμερα;

Κυριάκος Κερανόπουλος: Ξεκίνησα από τη Θεσσαλονίκη εκδίδοντας τότε το περιοδικό «Εδώ Θεσσαλονίκη» με το Νίκο Νινιό. Εκείνη την εποχή τα πράγματα στο χώρο των events ήταν καθαρά θέμα προσωπικής προσπάθειας και επιτυχώς κατόρθωσα να μονοπωλώ επί 20 χρόνια το χώρο αυτό, στη Μακεδονία, στη Θράκη και στη Θεσσαλία. Αργότερα ερχόμενος στην Αθήνα πέτυχα για μένα το όνειρό μου: να οργανώνω events σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και να φέρνω στην Ελλάδα μεγάλα ονόματα της show biz για τους πελάτες μου. Επίσης μεγάλο προσωπικό στοίχημα αποτελεί το γεγονός ότι η εταιρεία μου δραστηριοποιείται και στο χώρο της έκδοσης περιοδικών, όπου εκδίδουμε τα περιοδικά  Sin Code και Sex Symbol. Αυτήν την εποχή μάλιστα ετοιμάζουμε και ένα περιοδικό τουρισμού.


Μarketing Week: Ποια κατά τη γνώμη σας είναι τα μεγαλύτερα projects που έχετε αναλάβει και αποτελούν για σας ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα;

Κυριάκος Κερανόπουλος: Πραγματικά είναι πάρα πολλά για να απαριθμήσω σε λίγες γραμμές. Αξίζει να αναφερθώ όμως στη Θεσσαλονίκη όπου διοργανώσαμε ένα μεγάλο show με θεματικό τίτλο «Μακεδονία, Έμπνευση Δημιουργίας» σε συνεργασία με την Ένωση Βιοτεχνών Θεσσαλονίκης και τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης. Επίσης μπορώ να σας αναφέρω εκδηλώσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, καθώς και τις συναυλίες σε όλη την Ελλάδα της νικήτριας της Εurovision, Ruslana με τον Πάνο Κιάμο. Επιπρόσθετα, ιδιαίτερα σημαντικά για μας ήταν τα shows της εταιρείας MED με τα διεθνούς φήμης μοντέλα Caprice, Victoria Silvstedt και Markus, τα οποία πραγματικά ήταν κάτι το ξεχωριστό για μένα.

Μarketing Week: Κάποια από αυτά τα events έχουν και διεθνή πορεία. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτά.

Κυριάκος Κερανόπουλος: Διεθνή πορεία και μάλιστα πολύ επιτυχημένη έχει ο θεσμός του Greek Fashion Week. Στο θεσμό αυτό συμμετέχουν κορυφαίοι επώνυμοι έλληνες σχεδιαστές μόδας και επώνυμες βιομηχανίες ρούχων. Το Greek Fashion Week  έχει παρουσιαστεί σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως στο Λονδίνο και στο Μιλάνο, αλλά και σε πόλεις άλλων ηπείρων, όπως π.χ. στο Ντουμπάι. Ο θεσμός συνεχίζει την πορεία του και σε άλλες πόλεις, όχι μόνο της Ευρώπης αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Μarketing Week: Έχετε σημαντική εμπειρία και στο χώρο των εκδόσεων και εκδίδετε μάλιστα και κάποια περιοδικά, όπως π.χ. το ανδρικό lifestyle έντυπο Sin & Code και το Sex Symbol. Ποια είναι η πορεία τους;

Κυριάκος Κερανόπουλος: H αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα κάπως αργά για μένα, σε μια εποχή κρίσης, αλλά ο κόσμος αγκάλιασε τα περιοδικά αυτά από τα πρώτα τους τεύχη. Πιστεύω ότι τα περιοδικά θέλουν το χρόνο τους και ανάλογα την πορεία που θα έχουν, θα κρίνω αν μπορώ να τα συνεχίσω.

Aσημένια Μυρωδιά: Το κλειδί είναι στο χτίσιμο αμοιβαίας εμπιστοσύνης
Η Επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας European Event Management, Ασημένια Μυρωδιά, μίλησε για τη βασική φιλοσοφία της εταιρείας, καθώς για τις ιδιαιτερότητες που έχει η λειτουργία των PR στον χώρο αυτό.

Μarketing Week: Μελετώντας την πορεία της εταιρείας σας, διαπίστωσα ότι έχετε συνδυάσει ιδανικά την έννοια του event τόσο με τον τουρισμό, όσο και με τη μόδα. Θα ήθελα ένα σχόλιο.

Ασημένια Μυρωδιά: Κατ’ αρχήν θα ήθελα να τονίσω κάτι πολύ σημαντικό, το οποίο αποτελεί και τη βασική αρχή μας ως εταιρεία. Κι αυτό δεν είναι άλλο από το χτίσιμο αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τον πελάτη/επιχείρηση. Όταν το καταφέρεις αυτό, τότε σίγουρα ξεκινάς με τις καλύτερες προϋποθέσεις για την υλοποίηση του έργου που σου έχει αναθέσει.

Στόχος μας είναι η πλήρης ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη κι αν αυτό είναι εφικτό, πριν καν μας τις εκφράσει. Ακούμε προσεκτικά τι πραγματικά θέλει, έπειτα συλλέγουμε πληροφορίες και τις διαχειριζόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μέσα από τις κατάλληλες κατά περίπτωση ενέργειες (δημόσιες σχέσεις, marketing, διαφήμιση κ.ά.), καταφέρνουμε να γεφυρώσουμε το χάσμα μεταξύ του πελάτη μας/επιχείρησης και των δυνητικών αγοραστών του. Απώτερος στόχος μας είναι ο πελάτης μας να επιβιώνει με επιτυχία και μακροπρόθεσμα στην αγορά.

Μarketing Week: Οι δημόσιες σχέσεις τέτοιων οργανώσεων στηρίζονται στις βασικές αρχές της εν λόγω λειτουργίας ή μήπως υπάρχουν και άλλες παράμετροι;

Ασημένια Μυρωδιά: Σαφώς υπάρχουν και άλλες παράμετροι. Και να σας δώσω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: «Ζήσε το ταξίδι με οδηγό την ελληνική μόδα». Αυτό είναι το slogan του συλλόγου Greek Fashion Designers & Fashion Industry που έχουμε ιδρύσει, ο οποίος αποτελείται από επώνυμους έλληνες σχεδιαστές μόδας και επώνυμες βιομηχανίες και εταιρείες ρούχων. Η μόδα λοιπόν μπορεί να αποτελέσει οδηγό του ελληνικού τουρισμού σε διεθνές επίπεδο, γιατί αυταπόδεικτα και άμεσα, καταφέρνει να μεταφέρει την εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας, του πολιτισμού και της αισθητικής της σε όλο τον κόσμο.

Με το σύλλογό μας ταξιδεύουμε σε όλο τον κόσμο διοργανώνοντας εκδηλώσεις που συνδυάζουν την επιτυχημένη προβολή της ελληνικής μόδας, παράλληλα με την τουριστική προβολή της Ελλάδας. Αυτός είναι και ο πιο σημαντικός στόχος μας.