Ακόμα και τώρα, πολλούς μήνες μετά την ολοκλήρωση των Αγώνων του Λονδίνου, εξακολουθώ και λαμβάνω ηλεκτρονικά newsletters που υπογράφει η LOCOG. Το περιεχόμενό τους αφορά τώρα μεγάλες διοργανώσεις που προγραμματίζονται στη βρετανική πρωτεύουσα τους επόμενους μήνες, αθλητικές και όχι μόνο, παρουσιάζει εγκαίνια εκθέσεων ή καλλιτεχνικών γεγονότων, μιλά για events που κάθε φορά με κάνουν να σκέφτομαι το ίδιο: θέλω να ξαναπάω στο Λονδίνο.

Με δυο λόγια; Οι subscribers του ηλεκτρονικού σας newsletter, οι fans της σελίδας σας στο facebook (ιδιαίτερα αυτοί που έκαναν like για λόγους πέρα από τη συμμετοχή σε έναν ακόμα διαγωνισμό), οι followers του brand σας στο twitter (όχι αυτοί που αγοράσατε, οι άλλοι, που κατακτήσατε), αυτοί είναι τα σύγχρονα περιουσιακά στοιχεία των εταιρειών. Αυτοί που ήρθαν σε επαφή μαζί σας και επέλεξαν να σας ακολουθούν – και έκτοτε να σας παρακολουθούν, μην έχετε καμία αμφιβολία γι’ αυτό –, γιατί βρήκαν κοντά σας ένα θέμα, ένα story που ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά τους, στα όνειρά τους, στις ανάγκες τους.

Όλοι αυτοί εξακολουθούν να αναζητούν μια γνήσια ιστορία από το brand ή τον οργανισμό, μια ιστορία που δεν αρχίζει με κάθε νέα σεζόν και δεν τελειώνει με κάθε αλλαγή διαφημιστικής ή εταιρείας PR, μια αλήθεια που δεν αφορά στο επόμενο δικό σας λανσάρισμα, αλλά εκείνους τους ίδιους. Όσο εξακολουθούν να βρίσκουν την αλήθεια αυτή, θα είναι κοντά σας, θα σας επιβραβεύουν, θα σας έχουν στην καρδιά τους.

Μόλις η δική σας αλήθεια σταματήσει να είναι και η δική τους, θα τους χάσετε. Και χάνοντάς τους, θα χάνετε σιγά – σιγά τα σύγχρονα περιουσιακά σας στοιχεία: τους fans, τους followers, τους subscribers, που σας έχουν επιλέξει όχι για την τελευταία σας “μοναδική προσφορά” ή για να κερδίσουν το νέο μοντέλο του i-pad και να την κάνουν γι’ αλλού, αλλά γιατί η δική σας αλήθεια, το δικό σας story τους αφορά. Και είναι όλοι αυτοί που ανυπομονούν να σας ακούσουν, κάθε φορά. Μην τους απογοητεύσετε.