Καμπάνια, promotion μέσω Happy Meal και ειδικό site

Ο ερχομός των μπλε ηρώων στα McDonald’s δίνει το έναυσμα σε παιδιά και οικογένειες για την αγάπη και προστασία του περιβάλλοντος. Συμμετέχοντας στην προσπάθεια αυτή, η McDonald’s έχει δημιουργήσει εφαρμογές στο internet που ενισχύουν το αίσθημα των παιδιών υπέρ της φροντίδας του φυσικού περιβάλλοντος, με παιχνίδια και δραστηριότητες. Ο ιστότοπος www.happystudio.com έχει δημιουργηθεί για να συνδέσει το Happy Meal με διάφορες δραστηριότητες των παιδιών, παιχνίδια και εφαρμογές εμπνευσμένα από συνεργασίες και παιδικές ταινίες, ξεκινώντας από τα Στρουμφάκια.

Παράλληλα, το Happy Meal προτρέπει τους γονείς και τα παιδιά να αγαπήσουν τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως και τα Στρουμφάκια, επιλέγοντας χυμό ή το φρούτο για επιδόρπιο. Μαζί με το Happy Meal, προσφέρονται συνολικά 10 φιγούρες με τα Στρουμφάκια. Το λανσάρισμα ξεκίνησε στις 3 Σεπτεμβρίου, και συνοδεύεται από τηλεοπτικό σποτ που έχει δημιουργήσει η TBWAAthens.