Κι ενώ θα περίμενε κανείς η κρίση να μας έχει συνετίσει, διαπιστώνει τις τελευταίες εβδομάδες το ακριβώς αντίθετο. Ωραία τα μεγάλα και όμορφα «επαναστατικά» λόγια, αλλά δεν λύνουν προβλήματα, αντίθετα τα επιτείνουν. Κάντε μόνοι σας το συνδυασμό και τοποθετήστε την παραπάνω τοποθέτησή μου σε όποιο ζήτημα της πολιτικής, οικονομικής, κοινωνικής και επιχειρηματικής σκηνής θέλετε. Θα δείτε ότι ταιριάζει παντού. Δυστυχώς.

Το παρόν τεύχος έχει την τιμή να φιλοξενεί μια καταπληκτική συνέντευξη του Neil French, ενός θρύλου της Διαφήμισης, τον οποίο προσκαλέσαμε στην Ελλάδα για να μιλήσει σε ημερίδα της Bold Ogilvy. Toλμώ να πω ότι είναι μια από τις καλύτερες συνεντεύξεις που έχετε διαβάσει τελευταία, από έναν άνθρωπο που έχει γράψει ιστορία στην παγκόσμια Διαφήμιση και εξακολουθεί να είναι το ίδιο… αθυρόστομος όπως όταν ξεκίνησε. Δεν αλλάξαμε ούτε λέξη από αυτά που είπε, η γλώσσα που θα διαβάσετε ενίοτε γίνεται… πεζοδρομιακή, αλλά είναι αυθεντική, αυτή που χαρακτηρίζει τον Neil French. Απολαύστε την.

Δύο ακόμα ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις για τη συνέχεια. Η πρώτη αφορά στον χώρο του ραδιοφώνου και προέρχεται από τον Ανδρέα Θεοδωρακόπουλο, Εμπορικό Διευθυντή του Ant1 97,2, o oποίος αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Μέσο αυτό, τους λόγους που έχει υποστεί καθίζηση στη διαφημιστική του απορρόφηση, αλλά και στις απαραίτητες κινήσεις που πρέπει να κάνει για να κρατήσει τον πρωτεύον ρόλο του στο marketing mix. Η ευκαιρία της ενδιαφέρουσας συζήτησης δόθηκε με το λανσάρισμα του νέου προγράμματος του Ant1 97,2, στο οποίο δεσπόζουν γνωστά ονόματα της δημοσιογραφίας και της showbiz. Συγκρατήστε μια ενδιαφέρουσα ατάκα του: «Τα διαφημιστικά κονδύλια αβρότητας μας τελείωσαν».

Η δεύτερη συνέντευξη αφορά σε μια συζήτηση που είχαμε με τον Nίκο Αϊδίνη, Group Marketing Director του ομίλου Notos Com, με την ευκαιρία της δημιουργίας του νέου πολυκαταστήματος NotosGalleries στη Στοά Χιρς, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Βασικό συμπέρασμα ήταν το γεγονός ότι οι στρατηγικά στοχευμένες συνέργειες αποτελούν ισχυρό όπλο στην προσπάθεια των εταιρειών να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Στο ίδιο τεύχος διαβάστε ένα ρεπορτάζ για την παιδική και βρεφική διατροφή και τις νέες τάσεις που εμφανίζονται εν μέσω κρίσης. Η βασικότερη από αυτές είναι η ανάδειξη του Ιnternet σε πολύτιμο σύμμαχο ενημέρωσης των μητέρων, αλλά και σε ένα κανάλι πολλαπλής στόχευσης του Μάρκετινγκ.