Για την αναβάθμιση εμπειρίας πελάτη στη λιανική πώληση
Τα Marks and Spencer ολοκλήρωσαν σε συνεργασία με τη Nova, το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και βελτίωση του Customer Experience.

Το έργο περιελάμβανε μεταξύ άλλων, υπηρεσίες διασύνδεσης σε MPLS και Internet δίκτυα με εφεδρεία πολλαπλών κυκλωμάτων, WiFi στα καταστήματα, διαχωρισμό και προτεραιοποίηση κίνησης στις διασυνδέσεις, επικοινωνία με κεντροποιημένη Customer Experience Music App, Business Continuity Cloud Back up και Disaster Recovery Connection services.

Επιπλέον, με στόχο τη μείωση του ρίσκου, τα M&S ανέθεσαν την εποπτεία και τη διαχείριση υποδομών ΙΤ ζωτικής σημασίας στους πιστοποιημένους μηχανικούς τεχνικής εξυπηρέτησης της Nova, που θα υποστηρίζουν το δίκτυο της 24x7x365. Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να διατηρήσουν την πολυπλοκότητα των υποδομών τους στο επιθυμητό επίπεδο και να εστιάσουν τις προσπάθειές τους στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ρουχισμού.