Για την αξιοποίηση της τεράστιας βάσης δεδομένων του site

[ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ] Έτσι, στο πλαίσιο της συνεργασίας, θα διενεργήσει δεκάδες έρευνες αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης. Οι έρευνες θα εκπονούνται και θα διενεργούνται από τη Nielsen Media Research, ενώ η συλλογή των στοιχείων θα πραγματοποιείται από το Facebook. Ήδη, μάλιστα, η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών “γέννησε” το BrandLift. Πρόκειται για ένα προϊόν, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στους επόμενους μήνες και θα αξιοποιεί τα στοιχεία από υπάρχοντα user polls που “τρέχουν” στο Facebook.