Στο πλαίσιο της δράσης «Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο»
Η Chiquita συνεργάζεται για πρώτη φορά με την εφαρμογή Shazam, για να μοιραστεί με τους καταναλωτές το ταξίδι της μπανάνας Chiquita μέσω της δράσης «Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο».

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, ένας κωδικός για το Shazam εμφανίζεται από τις 6 Αυγούστου σε όλα τα μπλε αυτοκόλλητα που βρίσκονται στις μπανάνες Chiquita, μεταφέροντας τους καταναλωτές σε πέντε διαφορετικές εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, τις Φυτείες και την Ποιότητα, την Εκπαίδευση, τους Ανθρώπους μας και το Περιβάλλον. Σκοπός είναι η εταιρεία να μοιραστεί με τους καταναλωτές την δέσμευσή της για βιωσιμότητα, με διαδραστικό και εντυπωσιακό τρόπο.