Η τελευταία δημιούργησε το νέο λογότυπο της ιστορικής ομάδας

Το νέο λογότυπο έχει νέα γραμματοσειρά για την λέξη «ΠΑΟΚ», ενώ έχει εμπλουτισθεί με μια χρυσή γραμμή, με την οποία γίνεται η σύνδεση με το Βυζάντιο και τις ιστορικές καταβολές του ΠΑΟΚ. Όπως αναφέρθηκε, στη δημιουργία του λήφθηκε υπ’ όψη και η λειτουργικότητά του στα social media.

«Θέλαμε κάτι πιο σύγχρονο και μοντέρνο» ανέφερε στο πλαίσιο της παρουσίασης ο Διευθυντής Marketing της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Λάζαρος Μπαξεβάνος, ο οποίος προϊδέασε και για νέες πρωτοβουλίες σε επίπεδο marketing εντός του τρέχοντος καλοκαιριού. Η συνεργασία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με την Beetroot ξεκίνησε από τον περασμένο Δεκέμβριο.