Τη δημιουργία της επόμενης μεγάλης παγκόσμιας καμπάνιας της

(ΑΤΛΑΝΤΑ) Οι τρεις εταιρείες εντάσσονται στο WPP Group το οποίο αναδείχθηκε σε μεγάλο νικητή της διερεύνησης, ωστόσο και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες – David, Dentsu, FCB Ν. Αφρικής, Martin Mercado, McCann Μαδρίτης, The Cyranos και Wieden + Kennedy Portland- θα συμμετέχουν στο roster της μάρκας, συνεισφέροντας με ιδέες τους στα τελικά στάδια της καμπάνιας. Η επικοινωνία που θα δημιουργηθεί, έρχεται να αντικαταστήσει το «Open Happiness» της W+K, που λανσαρίσθηκε το 2009.

(Πηγή: Adweek)