Με νέο Sparkle Pop-Up store στον Καναδά και χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ιταλία
Φέτος τις γιορτές, η Swarovski ενισχύει την αλληλεπίδραση μεταξύ της φυσικής και της ψηφιακής εμπειρίας αγορών, μέσα από το νέο Sparkle Pop-Up store στον Καναδά και το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ιταλία.

Όπως εξηγεί ο CEO, Robert Buchbauer, «αυτή την σεζόν πηγαίνουμε την εμπειρία αγορών του omnichannel σε ένα άλλο επίπεδο μέσα από το digital installation ενός χριστουγεννιάτικου δέντρου που μπορείτε να βρείτε στο Μιλάνο και στο Sparkle Pop-Up store στο Τορόντο. Προκειμένου να διαχωρίσουμε την ψηφιακή διαδρομή από την εμπειρία στο κατάστημα, η έμφαση δίνεται στο να ενσωματώσουμε την ψηφιακή τεχνολογία στα καταστήματά μας με σκοπό να αξιοποιηθεί η δύναμη και των δύο καναλιών επικοινωνίας για να δημιουργηθεί μία πιο ισχυρή και πιο διαδραστική εμπειρία αγορών». Το Sparkle Pop-Up store στο Τορόντο καλεί τους καταναλωτές να αποκτήσουν προϊόντα σε ένα online κατάστημα στο πλαίσιο ενός offline κόσμου.