Σύμφωνα δε με πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε όλα τα κράτη-μέλη, η χρήση του mobile internet αυξήθηκε σημαντικά, με το 69% των νοικοκυριών να έχουν τουλάχιστον ένα μέλος με πρόσβαση στο mobile internet. Aυτό σημαίνει αύξηση 21 μονάδων σε σχέση με το 2014. Η συγκεκριμένη έρευνα έδειξε ακόμα ότι το mobile internet διεισδύει περισσότερο στο ηλικιακό γκρουπ 15-24 ετών, ως η δεύτερη σημαντικότερη υπηρεσία επικοινωνίας μετά την κινητή τηλεφωνία, την ώρα που για ανθρώπους άνω των 55 ετών έρχεται στην έκτη θέση της ίδιας λίστας. Όλες οι τελευταίες έρευνες στην Ευρώπη, αλλά και διεθνώς, δείχνουν ότι πλέον οι καταναλωτές/χρήστες δεν συνδέονται στο διαδίκτυο σε ολιγόλεπτα dial-up sessions όπως άλλοτε, αλλά βρίσκονται διαρκώς στο διαδίκτυο χάρη στις κινητές συσκευές και την από οπουδήποτε πρόσβαση.

Το 2015 ήταν πολύ σημαντική χρονιά για το mobile. Η Google ανακοίνωσε ότι η κίνηση από mobile συσκευές ξεπέρασε αυτή των desktop σε 10 χώρες, ενώ ανανέωσε τον αλγόριθμό της, ξεκαθαρίζοντας την πρόθεσή της να αποκλείσει σταδιακά σελίδες που δεν είναι βελτιστοποιημένες για κινητές συσκευές. Σύμφωνα με το eMarketer.com, το 2016 αναμένεται να ξοδευθούν παγκοσμίως 100 δισ. δολάρια στο mobile advertising, κάτι που θα αντιστοιχεί στο 50% των συνολικών δαπανών σε διαδικτυακές διαφημίσεις.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι το mobile θα μας απασχολεί κάθε χρόνο και περισσότερο, οπότε οι εταιρείες οφείλουν να «πιάσουν» το σφυγμό της αλλαγής και να προσαρμόσουν τη στρατηγική marketing στα νέα δεδομένα. Τρόποι για την προσαρμογή αυτή θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν στο Mobile Apps Panorama (http://www.mobileappspanorama.gr/) του Marketing Week, το πρώτο business συνέδριο αποκλειστικά αφιερωμένο στα mobile applications, το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα απολύτως αντιπροσωπευτικό πανόραμα των καλύτερων mobile apps της ελληνικής αγοράς, τα οποία θα παρουσιαστούν από κορυφαίες εταιρείες κάθε επιχειρηματικού κλάδου.