Σε παραγωγή της Verbillion
Κυκλοφόρησε η πρώτη καμπάνια της FCB Gnomi για την nrg, η οποία αποτελεί και την πρώτη 360 καμπάνια για την εταιρεία παροχής ενέργειας.

Η καμπάνια εξελίσσεται στην τηλεόραση με δύο σπονδυλωτά σποτ, στο ραδιόφωνο, στο digital και social media περιβάλλον, σε έντυπα κλαδικού, κυρίως, τύπου, ενώ διαθέτει και outdoor. Ο πρωταγωνιστής των δύο σποτ αποφασίζει να «χωρίσει» από τον τωρινό του πάροχο ενέργειας, επιλέγοντας την nrg, καλώντας τους θεατές να κάνουν το ίδιο. Η καμπάνια επικοινωνεί και την 5×5 προσφορά που «τρέχει» η εταιρεία, με 5 ώρες δωρεάν ρεύμα, κάθε μέρα, για 5 μήνες. Την παραγωγή υπογράφει η εταιρεία Verbillion.