Με καμπάνια της The Newtons Laboratory

Η καμπάνια, την οποία επιμελείται η The Newtons Laboratory με την οποία η ΟΠΑΠ ανανέωσε πρόσφατα τη συνεργασία και τους επόμενους μήνες, θα έχει το κεντρικό μήνυμα «Τύχη στη στιγμή», θα περιλαμβάνει όλα τα Μέσα. Τα media επιμελείται η Tempo OMD. Το Σκράτς, ήδη κυκλοφορεί στην αγορά από την 1η Μαϊου και διατίθεται σε 3.500 σημεία πώλησης. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν θετική αποδοχή από το κοινό, καθώς τις πρώτες 6 μέρες κυκλοφορίας πουλήθηκαν 1 εκατ. λαχνοί και καταγράφηκαν 260.000 νικητές.

Παρουσιάζοντας το νέο παιχνίδι σε χθεσινή εκδήλωση, ο CMO της ΟΠΑΠ και της Ελληνικά Λαχεία Petr Matejovsky, επισήμανε ότι το ισχυρό πλεονέκτημα του Σκρατς είναι ότι η επιστροφή κερδών στους νικητές εκτιμάται κατά μέσο όρο στο 60%, ενώ ένας στους 4 κερδίζει και μάλιστα άμεσα. Το Σκρατς κυκλοφορεί σε 4 διαφορετικές εκδόσεις: Τυχερά Φλουριά αξίας ενός ευρώ, με 5 ευκαιρίες επιτυχίας και μέγιστο κέρδος 10.000 ευρώ, Μετρητά 24 Καρατίων αξίας δύο ευρώ, με 10 ευκαιρίες επιτυχίας και μέγιστο κέρδος 100.000 ευρώ, Μαγικά Κεράσια αξίας 3 ευρώ με 12 ευκαιρίες επιτυχίας και μέγιστο κέρδος 200.00 ευρώ και Σμαραγδένια Εφτάρια αξίας 5 ευρώ, με 15 ευκαιρίες επιτυχίας και μέγιστο κέρδος 500.000 ευρώ. Τέλος, σύμφωνα με την Αναστασία Πλοιάρχου, Σύμβουλο Marketing του ΟΠΑΠ, στόχος του οργανισμού είναι το Σκρατς να φτάσει στα 6.000 σημεία πώλησης.