Έρευνα για την ενίσχυση του brand safety διεξήγε ο IAB Europe, αναδεικνύοντας τις πρωτοβουλίες που παίρνουν οι marketers για να διασφαλίσουν ότι εμφανίζονται σε ασφαλή περιβάλλοντα.

Η μελέτη απευθύνθηκε σε 90 ανώτατα στελέχη από την Ευρώπη με background στην ψηφιακή διαφήμιση, αναφορικά με το πώς διαχειρίστηκαν το ζήτημα μέσα στο 2019, ρωτώντας επίσης ποιες θα ήταν πιθανές περιοχές που επιδέχονται βελτίωσης. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι blacklists και οι whitelists παραμένουν οι κυρίαρχες μεθοδολογίες, με το 93,8% και το 87,8% των marketers αντίστοιχα να τις επιλέγουν.

Άλλες πρακτικές συμπεριλαμβάνουν τη χρήση keyword targeting, στην οποία καταφεύγει το 91% των ερωτωμένων, καθώς και η χρήση verification partners, στρατηγική που ακολουθεί το 83,9%. Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι το ζήτημα του brand safety τοποθετείται πλέον εξαιρετικά υψηλά στις προτεραιότητες των εταιρειών, μετά και τη σωρεία σκανδάλων που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας με αρνητικό πρωταγωνιστή το YouTube.

Σχολιάζοντας τα πορίσματα, ο Townsend Feehan, Chief Executive του IAB Europe ανέφερε: «Τα brands φοβούνται το πλήγμα στη φήμη που μπορεί να δεχθούν και αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους και δίπλα σε ποιο περιεχόμενο. Η αυξανόμενη εμπλοκή τους και οι πιο σύνθετες απαιτήσεις τους δημιουργούν περισσότερη πίεση για αλλαγή, που θα έχει θετικό αντίκτυπο σε ολόκληρο το οικοσύστημα».
(Πηγή: TheDrum)