Αφορά στη διαμόρφωση εταιρικής εικόνας

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η επικοινωνιακή ταυτότητα της Φάρμας Μπράλου προβάλλει το στοιχείο της ποιότητας ζωής σε προσιτές τιμές, που διαφοροποιεί την φάρμα από τον ευρύτερο ανταγωνισμό. Στο πλαίσιο αυτό, αναδεικνύεται επικοινωνιακά η παραγωγή υψηλών προδιαγραφών, καθώς όλα τα ζώα της Φάρμας Μπράλου εκτρέφονται σε συνθήκες ελευθέρας βοσκής, χωρίς αντιβιοτικά, χωρίς μεταλλαγμένες τροφές, ενώ τα φρούτα και τα λαχανικά παράγονται χωρίς χημικά και φυτοφάρμακα.

Το πλάνο επικοινωνίας περιλαμβάνει σε πρώτη φάση διαμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας, δημιουργία εταιρικών και προϊοντικών εντύπων, δημιουργία και διαχείριση νέας σελίδας της φάρμας στα Social Media, καθώς και οργάνωση και υλοποίηση διαγωνισμού Facebook, με συνοδευτική προώθηση διαφημιστικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.