Μετρήσεις αποδοτικότητας χορηγικών προγραμμάτων

Η μέτρηση των χορηγικών αποδόσεων αφορά στην τηλεοπτική κάλυψη των live αγώνων, των highlights, όπως αυτά προβάλλονται στις αθλητικές εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων, καθώς επίσης και στα δημοσιεύματα στον Τύπο και το Internet.

Όπως δήλωσε ο CEO της SponsorValue, Γιώργος Διαμαντόπουλος, «είναι μεγάλη τιμή και αναγνώριση για την εταιρεία μας η ανάθεση ενός τόσο σημαντικού project από μια εταιρεία με τεράστια παράδοση στο χώρο του αθλητικού marketing».

Στόχος της SponsorValue είναι επίσης η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, όπως επισημάνσεις αδυναμιών στην χορηγική παρουσία, προτάσεις και βελτιωτικές ενέργειες.